کد خبر 1575673
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
سرمربی سابق آلمان در لیست جانشینان ژاوی

سرمربی سابق تیم ملی آلمان یکی از گزینه‌های هدایت بارسلونا در فصل آینده است.

به گزارش مشرق، نمایش ضعیف بارسلونا در فصل جاری با ژاوی هرناندز، سبب شد این مربی اعلام کند که در پایان فصل از این تیم جدا می‌شود تا آبی‌واناری‌ها به دنبال یک سرمربی جدید برای فصل آینده باشد.

روزنامه مارکا اسپانیا نوشت یکی از اهداف نیمکت بارسلونا برای فصل آینده، هانسی فلیک است. فلیک شهریورماه گذشته پس از شکست سنگین برابر ژاپن در یک بازی دوستانه، از هدایت تیم ملی آلمان کنار گذاشته شد و در حال حاضر در تیمی مربیگری نمی‌کند.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسا، علاقه خاصی به مربیان آلمانی دارد. البته هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده و مدیران بارسلونا منتظرند ببینند در ماه‌ها و هفته‌های آینده شرایط چطور پیش می‌رود.

این در حالی است که فلیک یک گام استراتژیک مهم در خصوص حضور احتمالی‎‌اش در بارسا برداشته است. فلیک تغییر ایجنت داده و پینی زهاوی، مدیر برنامه جدید او است. تغییری که می‌توان آن را یک کلید برای حضور در بارسا تعبیر کرد، زیرا زهاوی از دوستان لاپورتا و همچنین مدیربرنامه روبرت لواندوفسکی است.

نباید این نکته را فراموش کرد که یکی دیگر از اهداف احتمالی فلیک، بازگشت به بایرن مونیخ است. شایعات در مورد جدایی توخل روز به روز قوی‌تر می‌شود و مدیر برنامه جدید او، علاوه بر لاپورتا دوستان بسیار خوبی نیز در باشگاه باواریایی دارد. بنابراین فلیک موقعیت بسیار خوبی برای حضور در هر دو باشگاه دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس