کیومرث هاشمی: ورزشگاه جدید تهران بسیاری از مشکلات فدراسیون‌ها را حل خواهد کرد

با حضور ۲ چهره جدید در هیئت مدیره پرسپولیس انتقادات زیادی از این مسئله مطرح شد.

به گزارش مشرق، کیومرث هاشمی وزیر ورزش به عنوان نفر اول ورزش کشور و متولی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال باید در مورد اتفاقات کلان این دو باشگاه و تغییر در اعضای هیئت مدیر توضیح بدهد.

واقعا هیچ اشکالی ندارد که کیومرث هاشمی در مورد اینکه چرا یک سری جابجایی‌ها در هیئت مدیره انجام می‌شود و چرا افراد حاضر در جمع اعضای هیئت مدیره نمی‌توانند درآمدزایی کنند، توضیحاتی را به هواداران دو تیم بدهد.

روز سه شنبه  اعلام شد که ابراهیم شکوری و حسن طباطبایی به هیئت مدیره پرسپولیس پیوستند هر چند که در روزی که مجمع باشگاه پرسپولیس دستور جلسه ای نداشت این اسامی اعلام شدند و واکنش سازمان خصوصی سازی را هم دنبال داشت اما دلیل آن را هیچ‌کس از جمله هواداران پرسپولیس نمی‌دانند. مردم به درستی می‌پرسند که اگر یک عضو هیئت مدیره توان درآمدزایی ندارد پس فلسفه حضورش در باشگاه چیست؟ متاسفانه سال‌هاست که کسی نیست پاسخ منطقی و قابل قبولی به این سوال مهم و همیشگی بدهد.

سازمان خصوصی‌سازی با اضافه شدن دو عضو جدید به هیئت مدیره مخالف است، اما وزارت ورزش در بیانیه‌ای اعلام کرد که حضور این دو نفر قطعی است. حالا هم انتظار می‌رود کیومرث هاشمی و یا حداقل یکی از معاونان او توضیحاتی را در مورد این دو عضو جدید ارائه بدهند و فلسفه حضور آنها در هیئت مدیره را بیان کنند.

پرسپولیس طبق اعلام رضا درویش که خودش عضو هیئت مدیره نیست مشکلات مالی بسیاری دارد و هنوز پنجره‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه به طور رسمی باز نشده است ضمن اینکه بدهی‌های انباشته همچنان این باشگاه پرطرفدار را آزار می‌دهد. با این اوصاف مشخص نیست که کارکرد و خروجی اعضای سابق هیئت مدیره و اعضای فعلی چه بوده و دو عضو جدید قرار است چه کار خاصی انجام بدهند که نفرات قبلی از انجام آن ناتوان بوده اند؟! به خصوص اینکه نفرات اعلام شده کارنامه مشخصی از ناکامی دارند. 

ابراهیم شکوری پیش از این معاون باشگاه پرسپولیس بود که با رفتارهای خود کم برای این باشگاه حاشیه نخرید و هواداران این تیم اصلا خاطره خوبی از وجود این شخص در باشگاه ندارند. از دست رفتن چند بازیکن مهم در نقل و انتقالات و همچنین محرومیت این تیم در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا از جمله اتفاقات دوارن حضور او در این باشگاه است. حسن طباطبایی هم که وضعیت روشنی در کاراته دارد. 

اینکه وزارت ورزش خودش را ملزم به توضیح برای هواداران این تیم نمی داند آیا یک آفت نیست؟ پرسپولیس چطور تیم مردمی است که مسئولان کلانش برای اتفاقات مدیریتی اش بر خود نمی بینند که افکار عمومی را روشن کنند؟

منبع: خبرگزاری آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حصارک،،،،کرج IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 0
    چون خود وزیر میدونه چیکار کرده،و نمیشه جمعش کرد گذاشته تا در ادامه نیم فصل دوم با حیا کن ،رها کن هوداران دست به ترکیب مزخرف هیئت مدیره و مدیر عامل پرسپولیس بزنه
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 0
    تیم آبی پوش تو فدراسیون و پرداخت بدهی هاش تونسته پنجره رو باز کنه، اونوقت پرسپولیس بدبخت داره از هر طرف میخوره.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس