.

نیروهای اسراییلی در یک جنایت کامل و خلاف قوانین بین المللی عمداً گروهی از خبرنگاران را در شمال رفح را هدف قرار دادند.

به گزارش مشرق به نقل از راشا تودی، یک پهپاد اسراییلی گروهی از خبرنگاران را در منطقه موراگ در شمال رفح در جنوب نوار غزه هدف قرار داد که بر اثر آن اسماعیل ابوعمر روزنامه نگار و احمد مطر روزنامه نگار زخمی شدند.

دفتر رسانه‌های دولتی در غزه اعلام کرد: ارتش اشغالگر عمداً برای پنجمین بار متوالی خدمه شبکه الجزیره را در یک جنایت کامل و خلاف قوانین بین المللی هدف قرار داد.

این حملات به خبرنگاران در چارچوب ارعاب خبرنگاران و تلاشی برای ناکامی در پنهان کردن حقیقت و جلوگیری از پوشش رسانه‌ای رسواکننده جنایات اشغالگران علیه کودکان، زنان و غیرنظامیان صورت می‌گیرد.

دفتر رسانه‌های دولتی در غزه افزود: «ارتش اشغالگر در جریان جنگ غزه از ۷ اکتبر به هدف قرار دادن عمدی، بیش از ۱۲۶ خبرنگار زن و مرد را کشته و ۱۰ خبرنگار را دستگیر و بسیاری از آنها را زخمی کرده است.»

دفتر رسانه‌ای دولت غزه در ادامه گفت: «ما حمله ارتش اشغالگر به خبرنگاران الجزیره را به شدت محکوم می‌کنیم و از اتحادیه‌های مطبوعاتی و رسانه‌ها، حقوق بشر و نهادهای حقوقی نیز می‌خواهیم که این جنایت را محکوم کنند. ما از همه آنها می‌خواهیم که اشغال جنایتکارانه را مهار کنند و بر آن فشار بیاورند تا این جنگ جنایتکارانه علیه روزنامه نگاران و غیرنظامیان، کودکان و زنان متوقف شود.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    1 0
    بااین کشته کشتاری که صهیونیست ها مثل آب خوردن راه انداختن. لازمه رسانه ها بوسیله یک ماهواره قوی باتصاویر رنگی 24 حوادث غزه رو از آسمان رصد و به همه جهان مخابره کنن.
  • IR ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 0
    غاصب مثل نیونازیه و تا اخرین لحظه میجنگد یا نابود میکند
  • DE ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 0
    رسانه آئینه است . برای همین ائینه شکستن فایده نداره . هرزن و مرد ، کودک و جوان غزه ایی هرکدام باید یک آئینه بشن یک لشگر رسانه ای تصویری صوتی مثل نقش حضرت زینب (س) یعنی پیام رسان به همه دنیا تا ظالمین و جنایتکاران رو پشیمان کنن. مردم غزه باید نهضت رسانه ای آئینه راه اندازی کنن و از همه بمب باران ها ، شهدا ، زخمیان ، تیراندازی صهیونیست ها با فیلم و عکس و صوت صداشون رسا و بلند به گوش 8 میلیارد انسان کره زمین برسونن. تاکرها بشنوند ، تا کورهاچهره کریح واقعی جنایتکاران رو ببینند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس