ادعای نتانیاهو: فشار نظامی تنها راه آزادی اسرای صهیونیست است

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه مواضع جنگ طلبانه خود مدعی شد که تنها راه آزادی اسرای صهیونیست، فشار نظامی است.

به گزارش مشرق، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که فشار نظامی تا تحقق پیروزی، تنها راه آزادی اسرای صهیونیست است.

نتانیاهو روز گذشته نیز در مصاحبه با شبکه تلویزیونی آمریکایی «ای بی سی» ادعا کرد که پیروزی در دسترس است.

تارنمای «ای بی سی نیوز» به نقل از مصاحبه اخیر نتانیاهو نوشت: با باقیمانده گردان های حماس در رفح، که آخرین سنگرشان است، درگیر خواهیم شد؛ این کار را انجام خواهیم داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که به نیروهای اشغالگر دستور داده تا قبل از این تهاجم زمینی، صدها هزار نفر را از رفح تخلیه کنند.

هنگامی که از وی پرسیده شد که فلسطینی ها قرار است به کجا بروند؟، مدعی شد که رژیم اسراییل در مورد این مسئله مشغول تنظیم یک طرح دقیق است.

نتانیاهو افزود: کسانی که می گویند تحت هیچ شرایطی نباید وارد رفح شویم، اساساً می گویند که جنگ را ببازیم و حماس را در آنجا حفظ کنیم.

بر اساس این گزارش، رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکید دارند که نتانیاهو فقط به دنبال حفظ کابینه خود بوده و به همین دلیل به دنبال توقف جنگ نیست.

تحلیلگران معتقدند: نتانیاهو می‌داند که اگر جنگ را متوقف کند، دیگر نخست وزیر نخواهد بود و دولت وی منحل خواهد شد، به همین دلیل وی می‌خواهدپیروز شود تا در مقام نخست وزیری باقی بماند

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    حماس،باید هر روز که جنگ ادامه پیدا میکنه یه اسیر بکشه بعد بندازه گردن بمبارانهای اسراییل
  • Puyamotlaq IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    در رفح شاهد دو ۲ برابر شدن آمار کشتار نتانیاهو خواهیم بود که نتیجه شیطنت رژیم شیطان بزرگ آمریکایی تیم آقای بایدن در میان سرانجام کشورها عربی و اسلامی هستیم در رفح شاهد کشتار کودکان و نوزادان فلسطینی توسط اعمال تیم نتانیاهو_بایدن خواهیم بود و در این زمینه نباید از بازوی چانه زنی رهبران اردن و امارات متحده عربی و عربستان سعودی در حمایت پشت پرده در کمک به رژیم اشغالگر اسرائیل غافل باشیم دولتمردان این کشورها بواسطه شیطنت رژیم آمریکا و متحدان نتانیاهو نه تنها قول های خود در اجلاس سران کشورها اسلامی که در عربستان سعودی دادند عمل نکردند بلکه با در اختیار گذاشتن امکانات ملی خود به محور صهیونیستی که توسط آمریکا اداره می شد باعث شدند حالا نتانیاهو و بایدن به فکر حمله و کشتار در رفح افتاده است نزدیک به سه ماه از نشست سران کشورها اسلامی در ریاض می گذرد شاهد بر این ماجرا بودیم که هیچ یک از اقوال مندرج در کنفرانس توسط شورا عملی نشد جایی که ملت های مسلمان و عربی چشم به آن دوخته بودند و قول هایی که هم چون سوپاپ اطمینانی برای انزجار ملت های آزاده جهان بود در آن زمان آمار کشتار مردم هنوز به ده ۱۰ هزار نفر نرسیده بود . حال از افکار آزادگان جهان پرسش کنید آیا رهبران دروغگو کشورها شریک خون های ریخته شده در رفح خواهند بود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس