امروزه با توجه به افزایش واحدهای تولیدی نیمه صنعتی و توسعه کسب و کار های کوچک خانگی، فرآیند بسته بندی نهایی محصول جهت عرضه به بازار به یکی از چالش های مهمی برای تولیدکنندگان تبدیل شده است. انتخاب مناسب دستگاه دوخت پلاستیک و با قیمت ارزان طبیعتا جهت کاهش هزینه های تولید و همچنین ارائه محصولی با بازارپسندی مناسب، موضوع مهمی برای تولیدکنندگان به شمار می آید. در این مقاله قصد داریم دستگاه های بسته بندی کارآمدی همچون دستگاه دوخت پلاستیک با قیمت ارزان در فروشگاه مه باران را معرفی کنیم.

راهنمای جامع خرید و انتخاب مناسب دستگاه دوخت پلاستیک

دستگاه دوخت پلاستیک چیست؟

یکی ازتجهیزات پرکاربرد در امر بسته بندی، دستگاه دوخت پلاستیک است. وظیفه اصلی این دستگاه، پرس و پلمپ کردن دهانه های کیسه های پلاستیک و نایلون و ... می باشد. تنوع دستگاه های دوخت پلاستیک زیاد بوده و هر کدام با توجه به نیاز تولیدکننده کاربرد مختلفی دارند. دستگاه های دوخت پلاستیک در مدل های مختلفی از جمله دستگاه دوخت پلاست دستی، دستگاه دوخت پلاستیک پدالی، دستگاه دوخت پلاستیک ریلی و ... تقسیم بندی می شوند. در این بخش به جهت کاربردی بودن، تمرکز ما بر روی دستگاه دوخت پدالی خواهد بود.

دستگاه دوخت پلاستیک پدالی

دستگاه دوخت پدالی جزو پرکاربردترین تجهیزات بسته بندی نیمه صنعتی محسوب می شود. قیمت پایین، عملکرد بالا و قابل حمل بودن ساده آن از جمله خصوصیات بارز آن دستگاه است. دستگاه دوخت پدالی در دو مدل اصلی دوخت عمودی و دوخت افقی تولید و روانه بازار می شوند.

تنوع ساختاری دستگاه دوخت پدالی، شکل و ابعاد دوخت

در حالت کلی دستگاه دوخت پدالی در 3 مدل زیر تولید شده و هر کدام ویژگی های منحصربفردی دارند:

  • دستگاه دوخت پدالی دائم داغ
  • دستگاه دوخت پدالی نیمه دائم داغ
  • دستگاه دوخت پدالی لحظه ای یا تایمردار

راهنمای جامع خرید و انتخاب مناسب دستگاه دوخت پلاستیک

دستگاه دوخت پدالی دائم داغ

این دستگاه دارای دو فک بالا و پایین از جنس آلومینیوم با روکش تفلونی و یا برنجی می باشد. این دو فک مجهز به دو المنت میله ای بوده و از طریق ولتمتر و دیمر نصب شده بر روی دستگاه قادر است فک های تفلونی یا برنجی را گرم کند. کافی است دما را براساس ضخامت کار و براساس نمایشگر دستگاه بر روی دمای مطلوب قرار دهید و حدودا 10 دقیقه صبر نمایید تا دمای فک به دمای موردنظر برسد و سپس به صورت دائم کار از آن استفاده کنید. این دستگاه برای جنس سلفون، متالایزر، فویل، آلومینیوم، پاکت کرافت، باکس پوچ، زیپ کیپ مناسب است. این دستگاه به هیچ عنوان برای نایلون و پلاستیک و نایلکس نمی باشد. شکل دوخت یا پرس در این مدل به صورت 5خط/دوخت پفکی و یا سوزنی/شطرنجی با پهنای 13 تا 15 میلی متر می باشد. دستگاه های دائم داغ با عرض فک از 25 سانتی متر تا 60 سانتی متر قابل سفارش است.

دستگاه دوخت پدالی نیمه دائم داغ

این دستگاه به لحاظ کلی شبیه دستگاه دائم بوده ولی دارای یک فک آلومینیومی دو خط با روکش پارچه نسوز می باشد. از این دستگاه برای بسته بندی با جنس نایلون پلی اتیلن، پلاستیک های بسته بندی ذغال، خاکبرگ، کود و ... مناسب می باشند. دستگاه های دوخت نیمه دائم داغ با عرض فک از 25 سانتی متر تا 70 سانتی متر قابل سفارش است.

دستگاه دوخت پدالی لحظه ای یا تایمردار

دستگاه دوخت پلاستیک لحظه ای یا تایمردار به واسطه داشتن ترانس و المنت سیمی و پارچه نسوز، قادر دمای گرم شدن المنت را از طریق تایمر نصب شده بر روی دستگاه کنترل کند. همین امر باعث می شود تا ضریب خطای دستگاه به شدت پایین آمده و تا امکان دوخت و پرس زدن هر نوع پلاستیک دوخت پذیری را ممکن سازد. از دستگاه دوخت لحظه ای می توان برای پرس پلاستیک، نایلون، نایلکس، سلفون، متالایزر و ... مناسب است. نوع دوخت در این دستگاه بسته به سفارش مشتری به صورت خطی ساده با پهنای 2 میلی متر، 5 میلی متر، 6 میلی متر، 8 میلی متر و تک خط یا دو خط قابل تولید است. دستگاه های دوخت لحظه ای با عرض فک از 30 سانتی متر تا 3 متر قابل سفارش است.

راهنمای جامع خرید و انتخاب مناسب دستگاه دوخت پلاستیک

خرید دستگاه دوخت پلاستیک در فروشگاه مه باران

با توجه به توضیحاتی که به صورت اجمالی در بالا ارائه شد، می توانید با مراجعه به وبسایت فروشگاه مه باران و مشاهده تمامی فیلم کارکرد و جزییات مربوط به دستگاه دوخت پلاستیک با آگاهی خرید خود را انجام داده و یا با کارشناسان این مجموعه جهت ارائه مشاوره رایگان تماس حاصل 09190983409-09190983486 فرمایید.


این خبر تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس