هشدار دونالد ترامپ به خطر وقوع حملات تروریستی در آمریکا

دونالد ترامپ در جمع هواداران خود در ایالت کارولینای جنوبی با هشدار به نفوذ شمار مهاجران غیر قانونی در آمریکا درباره حتمی بودن وقوع حملات تروریستی در خاک آمریکا هشدار داد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهور سابق آمریکا در سخنانی در میان هواداران خود اعلام کرد که به دلیل نفوذ بسیاری از مهاجران غیرقانونی به این کشور، آمریکا باید منتظر وقوع حملات تروریستی در آینده نزدیک در آمریکا دارد.

پایگاه خبری روسیا الیوم گزارش داد که دونالد ترامپ خطاب به حامیان خود در کارولینای جنوبی، که در آنجا انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان در ۲۴ فوریه برگزار می‌شود، گفت: «افرادی در کشور ما نفوذ می‌کنند که نباید اینجا باشند. اشخاصی در حال نفوذ به کشور ما هستند و می‌توانند مشکلات بزرگی ایجاد کنند. احتمال وقوع حملات تروریستی صددرصد در آینده‌ای نه چندان دور وجود دارد.

ترامپ تاکید کرد که در صورت پیروزی در انتخابات نوامبر، به «سیاست مرزهای باز» که توسط جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا آغاز شده است، پایان خواهد داد و بزرگترین اخراج مهاجران غیرقانونی در تاریخ آمریکا را آغاز خواهد کرد.

رئیس جمهور سابق آمریکا پیشتر هشدار داده بود که تا پایان دوره ریاست جمهوری بایدن، تعداد مهاجران غیرقانونی در آمریکا به حدود ۱۹ میلیون نفر خواهد رسید و تعداد آنها از جمعیت ایالت نیویورک بیشتر خواهد شد.

آمریکا شاهد سطوح بی سابقه مهاجرت غیرقانونی است و مقامات مرزی دسامبر گذشته ۳۰۲۰۰۰ عبور غیرقانونی از مرز را ثبت کردند که بیشترین تعداد در یک ماه است.

علاوه بر این، آمار بی سابقه‌ای از مهاجران غیرقانونی در طول سه سال رهبری بایدن در آمریکا ثبت شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    6 1
    خدایا روزگار نکبت و دریوزگی و فلاکت این آدم را نزدیک بفرما.
    • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
      4 1
      موجود خبیثی که قاتل سردار سلیمانی هستش.
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
      0 0
      چرا فکر میکنی خدا بین تو و ترامپ تو رو انتخاب میکنه؟
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    3 1
    انشاالله که عمرت کفاف خوشگدرانی بیش از این را ندهد
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    0 0
    به امید خدا این حمله برای این فرد دلقک اتفاق افتد
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    0 0
    قرار بود به تاوان ترور سردار عزیز و همرزمانش این نخاله ساقط بشه، ولی بجاش داره دوباره قدرت میگیره! نکنه منتظریم عمرش بطور طبیعی تموم بشه بعد بگیم چه خوب! از شرش راحت شدیم؟؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس