حمله پهپادی اوکراین به کشتی‌های غیرنظامی در دریای سیاه دفع شد

وزارت دفاع روسیه از دفع حمله پهپادی ارتش اوکراین به کشتی‌های باری غیرنظامی در دریای سیاه خبر داد.

به گزارش مشرق، وزارت دفاع روسیه روز شنبه اعلام کرد که ارتش اوکراین شامگاه جمعه کشتی‌های باری غیرنظامی روسیه را هدف حمله هواپیماهای بدون سرنشین خود قرار داد. این حمله در بخش جنوب غربی دریای سیاه، که یکی از شریان کلیدی صادرات غلات و نفت روسیه و اوکراین است، صورت گرفت.

به گزارش رویترز، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که قایق‌های گشتی و جنگنده‌های روسیه موفق به دفع این حمله شدند. بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، یک پهپاد نیروی دریایی اوکراین هم با آتش توپخانه روسیه منهدم شد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در این حمله پهپادی به هیچ کشتی روسیه آسیبی وارد نشده است.

از آغاز جنگ اوکراین در فوریه ۲۰۲۲ تاکنون معمولاً کشتی‌های غیرنظامی در دریای هدف قرار نگرفته‌اند. اما ژوئیه گذشته روسیه و اوکراین اعلام کردند که با کشتی‌هایی که به سمت بنادر طرف مقابل حرکت می‌کنند، به‌عنوان محموله‌های نظامی رفتار خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 0
    وختی خوده وزارت بهداشت گزارش داد که نود درصده فوتی های کرونا و وبای پاکستانی پارسال به علت حضور در جمعیت واسه سالگرد و ماه محرم و اینچیزا بوده چرا آدم دست زن و بچه معصوم خودشو بگیره ببره جایی که هزاران پاکستانی واسه غذا میان تو جمعیتی که دارن با داد و بیداد رو هم تف میندازن ..واله . شما خودتونم گوش کنین ..خخ
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 0
    چی ..وقتی کل نیرو دریایی روسیه بدبخت رو تو دریای سیاه اوکراین ترکونده و مهمترین کشتی سرفرماندهی روس ها رو به اسم مسکوا .تو اینترنت که هست ..با پونصد نفر پرسنل اوکراین با موشک های آمریکایی به قعر آبهای خلیج دریای همیشه سیاه فرستاد و نیرو هواییش کلن زمینگیره این فقط حرف بیخود
    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
      0 0
      اوکراینی کوکائینی بدبخت دیگه کارش رسیده به تلاش برای زدن کشتی های گندم که روسیه مجانی برای آفریقا میرسه که البته انکار رو هم نمیتونه انجام بده!! ای خااااااااک بر سر زلنسکی دلقک صهیونیست با ادن اربابهای یانکی گاوچرون تروريست همجنس باز آدمکشش!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس