کد خبر 1574054
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
ماموریت سخت آزمون بعد از جدایی مورینیو؛ اسطوره رم سردار را می‌خواهد؟

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از جام ملت‌های آسیا به دنبال اثبات توانایی‌های خود در رم است.

به گزارش مشرق، در روزهای پایانی نقل و انتقالات فوتبال اروپا، سردار آزمون مهاجم ۲۸ ساله تیم ملی فوتبال ایران با قراردادی یک ساله و قرضی و بند خرید دائمی ۱۲ میلیون یورویی به تیم آ.اس رم ایتالیا پیوست تا شاگرد خوزه مورینیو در این تیم باشد.

آزمون در یک فصل و نیم حضور خود در بایرلوکوزن در ۴۴ بازی برای این تیم آلمانی به میدان رفت که موفق به زدن ۵ گل و ثبت ۵ پاس گل شد و نتوانست انتظارات را برآورده کند تا با نظر ژابی آلونسو سرمربی اسپانیایی لورکوزن این بازیکن با قرارداد قرضی از این تیم جدا شود تا شانس خود را در پایتخت ایتالیا و زیر نظر مورینیو امتحان کند.

بیشتر بخوانید:

سردار آزمون: از مردم عذرخواهی می‌کنم/ باید از حالا به فکر جام‌جهانی باشیم

سردار به خوبی توانست پاسخ اعتماد خوزه مورینیو را بدهد و در جالوروسی اثرگذار باشد. در زمان حضور سردار آزمون به همراه تیم ملی فوتبال ایران در هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا در قطر، مدیران باشگاه رم به دلیل کسب نتایج ضعیف خوزه مورینیو را از هدایت این تیم برکنار کردند و دانیله ده‌روسی ستاره و کاپیتان سال‌های نه چندان دور این تیم را به عنوان سرمربی معرفی کردند.

با شکست تیم ملی ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برابر قطر، لژیونرهای فوتبال ایران از جمله آزمون برای همراهی تیم‌های خود در اروپا به قاره سبز بازگشتند.

با تغییر در نیمکت رم به نظر می‌رسد آزمون کار سختی را جالوروسی داشته باشد از همین رو و با حذف تیم ملی، مهاجم ایرانی رم بیش از هر زمانی انگیزه دارد که خود را به سرمربی جدید رم که اسطوره این باشگاه نیز به حساب می‌آید ثابت کند از طرفی نیز رسانه‌های نزدیک به این باشگاه اعلام کردند که ده‌روسی حساب ویژه‌ای روی آزمون باز کرده و او مهاجم ایرانی خود را می‌خواهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس