کد خبر 1573924
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
زمان و مکان بازی سپاهان-الهلال مشخص شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان و مکان بازی سپاهان و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز (شنبه) به صورت رسمی زمان و مکان دقیق برگزاری بازی سپاهان و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.

زمان و مکان بازی سپاهان-الهلال مشخص شد

بر اساس اعلام AFC بازی رفت دو تیم در پنجشنبه آینده (۲۶ بهمن) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می شود. بازی برگشت دو تیم هم در ورزشگاه فیصل بن فهد (الملز) ریاض در تاریخ ۳ اسفند ساعت ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد.

زمان و مکان بازی سپاهان-الهلال مشخص شد

پیش از این AFC زمان حدودی بازی ها را به صورت روزهای مختلف اعلام کرده بود ولی امروز زمان و مکان دقیق بازی ها را اعلام کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    1 1
    این بازی رو هم به عربا میبازید کلا تو تمام زمینه ها درحال شکست خوردنیم.عربا روز به روز دارن پیشرفت میکنن و ما روز به روز داریم پسرفت میکنیم و با گفتن جمله های کلیشه ای خودمونو گول میزنیم که اونا هیچیشون مال خودشون نیست و همه چیزشون از خارج میاد و گاو شیرده هستن و با پول نفتشون این کارها رو میکنن انگار فقط اونا نفت دارن و ما نفت نداریم
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      1 0
      میدانی رونالدو از اینکه به تماشاچیان سعودی که مسی را تشویق میکردند گفت من اینحا هستم نه مسی چه منظوری داشت؟ یعنی من هم اشتباه کردم که مثل مسی شما را آدم حساب نکردم .
    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      1 0
      عوضش ژاپن رو بردیم...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس