کد خبر 1573700
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
قلعه‌نویی باید بماند و جوانگرایی کند

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران و استقلال گفت: معتقدم امیر قلعه‌نویی باید به کارش ادامه داده و در تیم ملی جوانگرایی کند، چراکه بسیاری از بازیکنان تیم ملی به پایان خط رسیده‌اند.

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار با اشاره به شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر و حذف از جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: تیم ملی بدشانس بود و نتوانست به آنچه استحقاق و شایستگی‌اش را داشت برسد.

وی افزود: مربیان و بازیکنان تیم ملی زحمت خود را در این بازی کشیدند، اما برخی اوقات فوتبال روی بدش را نشان می‌دهد. تیم ایران در بازی مقابل قطر بدشانس‌ترین تیم جهان بود که نتوانست از فرصت‌های متعدد گلزنی استفاده کند.

قلعه‌نویی باید بماند و جوانگرایی کند

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: شاید ما در بازی برابر قطر خیلی زود به گل رسیدیم و همین باعث شد تا این تصور برایمان به وجود بیاید که می‌توانیم به راحتی برنده شویم. گل اولی که ایران دریافت کرد روی یک اتفاق و حادثه شکل گرفت، توپ به پای مدافع ایران برخورد کرد و به تور چسبید. برای دقایقی بازی را رها کردیم و به قطر اجازه دادیم تا خودش را پیدا کند.

ورمزیار تصریح کرد: قطر در سه الی چهار حمله‌ای که روی دروازه ایران ایجاد کرد، به سه گل دست یافت. از نظر روحی و روانی تیم ملی ایران به هم ریخت و تمرکز بازیکنان از بین رفت. بازی احساسی تیم ملی در ادامه نتوانست به ما کمک کند تا گل سوم را به ثمر برسانیم و فرصت‌ها یکی پس از دیگری از بین رفت.

قلعه‌نویی باید بماند و جوانگرایی کند

وی تاکید کرد: امیر قلعه‌نویی تیمش را خیلی خوب تا نیمه‌نهایی رساند و حتی شایسته رسیدن به فینال و قهرمانی بود. او نتایج خوبی در تیم ملی گرفت و باید بماند. در سال‌های گذشته فرصت‌های زیادی به مربیان خارجی دادیم و حالا باید همان فرصت‌ها به مربیان ایرانی داده شود.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران،‌ گفت: تیم ملی ایران به تغییرات گسترده و خون تازه‌ای نیاز دارد و باید بازیکنان جوان به تیم ملی وارد شوند تا برای تورنمنت‌های بعدی همچون جام‌جهانی به تجربه کافی برسند. در فوتبال ایران استعدادهای نابی وجود دارد که این توانایی را دارند تا جای برخی از بازیکنان که به پایان راه رسیده‌اند را بگیرند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اوف IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    4 0
    جوان‌گرایی و تغییر نسل علمی است که هنوز کادری در ایران توانایی این کار را ندارد پس تجربه ثابت کرده در ایران تغییر نسل توسط کادر خارجی صورت گرفته و آخرین بار توسط کی‌روش و به گفته ایشان استعداد های کشف شده هم باید در اروپا بازی خود را ادامه دهند پس خودمان را گول نزنیم
  • CN ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    حتی جوان‌گرایی هم بکنه، در بازیهای حساس جرأت شایسته سالاری نداره، ملاکش برای انتخاب بازیکن لوژیونر بودنه حالا هرکی و هرچی و هر سنی میخواد باشه.بازیکن جوان هم هرچی میخواد باشه فقط روی نیمکت میگذاره تا دهن منتقدین را برنده.
  • محمد IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    شما کیسه کش ها فقط بلدیت ماله کشی کنید تر زدن همدیگرو آره بمان جوانگرایی کن مجدد برین توش
  • رضا IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    جام ملتها فقط بخاطر ترکیبها و تعویض های اشتباهه قلعه نوعی و کادر فتی از دست رفت...حتی قطری ها از قلعه نوعی بخاطر ترکیب و تعویض ها تشکر کردند...فک کنین معانلو و اسدی رو داده تو تا به بازی بلتد روی بیاریم بعد تنها بازیکنی که بلده سانتر کنه یعنی رامین رو میکشه بیرون...دختر ده ساله من تعجب کرده بود....کادر فنی باید محاکمه بشه.....یه مربی خوب و سازنده خارجی لازم داریم
  • ایرانی با غیرت IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    سرمربی محترم تیم ملی : اگر تیم ملی دست جوانها بود که بی سبب روی نیمکت نشسته بودند مسلما این گلهای مفت را نمیخوردیم. سرمربی تیم ملی که مدعی بی نقص بودن کادر فنی اش است پاسخ دهد که چرا اولا تیم افساید گیری بلد نیست؟ ثانیا در انالیز تیم قطر, چرا انالیزور تیم اکرم عفیف مهره کلیدی تیم قطر را تشخیص نداد تا او را در بازی کنترل کنند؟ تیم دفاعی کیروش را در دست گرفتید و با همان نفرات که سالها دفاعی بازی کردند میخواهید تهاجمی بازی کنید . ایا فکر نکردید که فوتبال تهاجمی ممکن است ابزارش را نداشته باشید؟ کارلوس کیروش وقتی تیم ملی ایران را تحویل گرفت چون دید تیم گلزن به درد بخور ندارد رفت سراغ تیم تدافعی و قوچان نژاد و اشکان دژاگه را به خط حمله اضافه کرد. در بازی با کره جنوبی در مقدماتی 2014 بدون اشکان دژاگه در زمین کره ائی ها توانستیم با گل قوچان نژاد به جام جهانی برویم. انها دروازه ایران را به توپ بسته بودند ولی نتوانستند گل بزنند. حالا تیم شما از پس این قطر که همیشه و همه جا در زمان کارلوس کیروش که شما منتقد پروپا قرص او بودید در مقابل ایران شکست میخورد اینطور شکست خوردید!
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    چشم
  • فرشاد IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اخ چرا شرو ور میگی کدام فوتبالیست جوان تحصیلکرده فوتبال فهم با این مربی بیسواد بد دهن که از فوتبال روز دنیا چیزی نمیدون کار میکنه و موفقیت بدست میاره امیر مافیا باید بره
  • هادی IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    ترابی و قلی زاده و قائدی تکنیکی رو نیمکت باشن و چارتا پیرپاتال بی تکنیک که قدرت جا گذاشتن یه نفر رو هم ندارن ۹۰ دیقه تو بازی. چقدر این قلعه نویی داغونه!!! طارمی ۹۰ دیقه هیچکاره بود. جرئت نداشت تعویضش کنه
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 0
    با این حجم از حمايت سازمانی بهتر است به آقای قلعه‌نویی مدال افتخار داده شود واقعا حیف است ایشان بدون مدال افتخار دوران ژنرالی را بسر کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس