تلاش غرب‌گرایان برای ایجاد مصونیت آهنین برای سلبریتی‌ها

هر چند مستندات فراوانی از دروغ‌های دشمن ذیل پروژه کشته‌سازی منتشر شد، اما برخی سلبریتی‌ها حاضر نشدند که به اشتباه خود درهمراهی با دروغ‌های ضدانقلاب اذعان کرده و بر حقیقت صحه بگذارند.

به گزارش مشرق، روزنامه هم میهن با انتشار عکس علی دایی در صفحه اول، در مطلبی با تیتر «سرمایه سوزی» نوشت:«حضور علی دایی در برنامه ورزشی عادل فردوسی پور از جانب اصولگرایان حاشیه ساز شد. چرا اصولگرایان سرمایه های اجتماعی را طرد می کنند؟»

این روزنامه منتسب به جریان غربگرا، جریان اصولگرا به طرد سرمایه‌های اجتماعی متهم کرده است. این در حالی است که اشخاصی همچون علی دایی در بزنگاه‌هایی همچون اغتشاشات 1401 به هیچ عنوان کارنامه قابل قبولی ارائه ندادند.

برخی سلبریتی‌ها از جمله علی دایی در پروژه عملیات روانی دشمن سهیم شده و به عبارتی آب به آسیاب دشمن ریختند. یکی از سرفصل‌های عملیات روانی دشمن در اغتشاشات سال گذشته، پروژه «کشته سازی» بود که متاسفانه اشخاصی همچون علی دایی نیز در این پروژه سهیم شدند.

تلاش غرب‌گرایان برای ایجاد مصونیت آهنین برای سلبریتی‌ها

هر چند مستندات فراوانی از دروغ‌های دشمن ذیل پروژه کشته سازی منتشر شد، اما برخی سلبریتی ها حاضر نشدند که به اشتباه خود اذعان کرده و بر حقیقت صحه بگذارند.

با این‌حال گویا جریان غربگرا تلاش می‌کند تا برای برخی سلبریتی ها، مصونیت آهنین ایجاد کند. «برشت یونکرز» روزنامه‌نگار بلژیکی چندی پیش با اشاره به نوع رفتار دولت‌های اروپایی با سلبریتی‌ها گفته بود: «در اروپا قوانین سفت و سختی درباره سلبریتی‌ها اجرا می‌شود»

یونکرز در ادامه گفته بود: «آنها معمولا با دنبال‌کننده‌های خیلی زیادی که در صفحات اجتماعی دارند، برای یک موضوع خاص مثلا اعتراض درباره حقوق زنان فراخوان عمومی می‌دهند و مردم را تهییج می‌کنند. همین عمل را در بسیاری از موارد در مورد مالیات و حقوق مالی خود هم انجام می‌دهند. آنها از جمله افرادی هستند که بیشترین فرار مالیاتی را در جامعه دارند و البته دادگاه برای این فرار مالیاتی مجازات زندان از یک سال تا ۲۰ سال برای آنها در نظر گرفته است.»

این روزنامه‌نگار بلژیکی در ادامه به نکته جالبی اشاره کرده و گفته بود: «در اروپا که من حضور دارم و در بیشتر کشورها از جمله فرانسه و آلمان که خود به این کشورها سفر می‌کنم، خبر دارم که قوانین برای سلبریتی‌ها همانند سایر افراد عادی جامعه اجرا می‌شود.

یک ضرب‌المثل وجود دارد که می‌گوید «اگر نمی‌توانی وقت‌شناس باشی، پس خطا نکن»؛ این در مورد همه صدق می‌کند. سلبریتی‌ها و از جمله بازیگران مشهور سینما هم مرتکب تخلف شده و حتی جنایت می‌کنند. سیستم قضایی کشورهای اروپایی با این افراد مانند یک فرد عادی رفتار کرده و باید جزای نقدی و حبس و دیگر احکام قضایی را متحمل شوند. در هیچ کجای جهان سلبریتی‌ها بالاتر از قانون نیستند.

*** تلاش جریان تحریف برای معرفی «امامِ منهای خط امام»

روزنامه اعتماد در مطلبی با عنوان «ضرورت بازگشت به مانیفست نوفل لوشاتو» نوشت:« «مانیفست نوفل لوشاتو» عنوان محتوایی است که در ماه‌های منتهی به انقلاب از سوی امام(ره) و یاران نزدیک ایشان خطاب به مردم ایران ارایه شد و در ادامه مورد پذیرش و اقبال اکثریت ایرانیان قرار گرفت. در واقع مردم ایران زمانی که صفوف پیوسته طرفداران رژیم شاهنشاهی را می‌شکستند، تصویری از جامعه‌ای را در ذهن داشتند که آیت‌الله خمینی در نوفل لوشاتو برای مردم ایران ترسیم کرده بود. جامعه‌ای که در آن نه خبری از خالص‌سازی‌ها بود،

نه اشاره‌ای به نظارت استصوابی برای گزینش‌های سیاسی شده و نه بحثی درباره تقابل با غرب و امریکا و... در بطن آن وجود داشت. نه مردم دعوت به قناعت و کم‌خوری می‌شدند، نه خبری از اجبار در مناسک دینی و حجاب بود و نه احتمالی از اخراج اساتید و برخورد با رسانه‌های منتقد در آن گنجانده شده بود.»

یکی از کارویژه‌های جریان تحریف، معرفی «امامِ منهای خط امام» است. کلید واژه «امامِ نوفل لوشاتو» نیز بر همین اساس طراحی شده است. این در حالی است که منظومه فکری امام خمینی(ره) همواره متکی بر قرآن کریم و اهل بیت(ع) و آموزه‌های دینی بوده و هیچگاه تابع مکان جغرافیایی نبوده است.

تلاش غرب‌گرایان برای ایجاد مصونیت آهنین برای سلبریتی‌ها


بر همین اساس «امامِ نوفل لوشاتو» همان «امامِ جماران» و «امامِ قم» و «امامِ نجف» بوده است. امام خمینی(ره)، همواره اسلام آمریکایی و به عبارتی اسلام بی‌تفاوت در برابر جنایات صهیونیسم و آمریکا و اسلام چشم دوخته به آمریکا و قدرت‌های بزرگ را مردود می دانستند.

اعتماد به صدق وعده الهی، بی اعتمادی به قدرتهای مستکبر و زورگوی جهانی، باور عمیق به مردم سالاری و احترام به آرای مردم، توجه ویژه به حمایت از محرومان و مستضعفان، مخالفت جدی با خوی کاخ نشینی و اشرافیگری، اعتقاد به استقلال و نفی سلطه پذیری، توجه ویژه به مسئله وحدت ملی و...از خطوط اصلی تفکر امام و راه امام و خط امام خمینی(ره) بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    32 1
    فتنه گرها هوا همدیگه دارند
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
      11 1
      علی دایی سرمایه منه ؟ ! یعنی الان برم نونوایی 2 بار بگم علی دایی علی دایی بهم چند تا نون میدن ؟؟؟!!!
    • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
      23 0
      اصلاح طلبان تهوع آور و روزی نامه های زنجیره ای شان جاده صاف کن استکبار غرب در کشور و آموزشکده تخصصی جاسوس پروری برای صهیونی ها !!!!!
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
      3 0
      مسئله اینست: سرمایه خورهای جامعه! یا سرمایه های جامعه! ؟البته دایی که همچین خطایی نمیکنه ولی یک در هزار، چرا باید امثال سلبریتی ها بتونن در فتنه گری تا جایی پیش برن که نه تنها برای حکومت تعیین تکلیف کنند، یعنی در کاری که هیییچ‌ علم وتخصصی ندارند ورود کنند!، بلکه حتی اگر جو مناسب بود برای مردم جامعه حکومت انتخاب کنند! فقط چونکه تعداد فالوور زیاد دارند !!! اصلن کدوم آدم عاقلی اجازه میده بقیه براش اینجوری تعیین تکلیف کنن و یمشت ابله سرنوشتشو ببازی بگیرن! سلبریتی سالاری توی هر جامعه ای مردوده حتی خوده هالیوود
    • متفکر DE ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
      0 0
      می خواهید بگید قوه قضاییه در برخورد با سلبریتی ها قایل بر خط قرمز شده؟
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    6 1
    خب می خوان به وقت آشوب این سلبریتی ها میدون داری کنن براشون
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    5 1
    سرمایه های اسرائیل در ایران.
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    5 1
    همه در برابر قانون مساوی هستند اما سلبریتی هایی با دشمن همراهی می‌کنند جرمشون از افراد معلومی بیشتر است .چون باعث فریب خوردن بسیاری می شوند
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    0 0
    علی دایی فرعون ایران سرمایه غرب گرایان و گرین کارتی هاست . مردم چنین سرمایه فرعونی ای نمی خواهند.
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    0 0
    دایی گفته مرز نرفته بودم اما رفتم کرمانشاه ! وگرنه کردستان زلزله نبوده و فهمیدم اول باید مرزها را آباد کرد !! بدون دانش کشورداری اینطور میشود که نمی فهمد اولا همه جای کشور مهم هست ولی اگرهمهمرزها آباد شوند باخمپاره شصت توسط دموکرات همه کارخانه ویران میشوند ! از یک طرف علی دایی وفردوسی پور شاید دلشان بسوزد اما آنها اگر برای مرزو کشور در داشتند جبهه می‌رفتند همان جبهه ای که دایی از اهلش تعریف کرده است . درضمن مشکلات هست مشکلات همان آدمهای کج دست هستند
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    11 1
    از کم کاری قوه قضاییه بعضی ها زبونشون دراز شده
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 0
    چرا فردوسی پور برای حمایت از ززآ از ناموس خودش رونمایی نمیکنه ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس