کد خبر 1572913
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

کلاه کاسکت وسیله ای ایمنی برای موتورسواران است که نقش به سزایی برای حفظ جان و محافظت از سر و صورت آنان ایفا می کند. سالانه هزاران نفر به دلیل عدم استفاده از کلاه کاسکت در هنگام موتورسواری دچار سانحه و ضربه مغزی شده و جان خود را از دست می دهند یا دچا صدمات و آسیب های جدی می شوند و برای ادامه زندگی خود با اختلال مواجه می شوند. استفاده از کلاه کاسکت هنگام موتورسواری برای راکبان موتور سیکلت و سرنشینان آن اجباری است و اگر بدون استفاده از کلاه کاسکت مشاهده شوند، با جرایم سنگینی روبرو می شوند. تمام این قوانین و مقررات تنها به خاطر حفظ جان موتور سواران و جلوگیری از صدمات جبران ناپذیر در هنگام بروز تصادف و سانحه وضع گردیده است. کلاه کاسکت وسیله ای است که تا 5 سال عمر مفید دارد پس باید برای انتخاب آن وقت بگذارید و بهترین نوع کلاه کاسکت را بر حسب میزان بودجه خود و نیز کاربردی که از آن انتظار دارید، انتخاب کنید.

خرید کلاه کاسکت ایمن و ارزان با کیفیت عالی

کلاه کاسکت از چه موادی ساخته شده است؟

کلاه کاسکت معمولا از مواد اولیه سبک و در عین حال مقاوم در برابر ضربه ساخته می شود تا سر و گردن را خسته نکرده و در صورتی که فرد موتور سوار دچار سانحه شد به خوبی از سر و صورت و گردن وی محافظت کرده و شدت ضربات وارده را به حداقل برساند. لایه بیرونی کلاه کاسکت معمولا از انواع پلیمر خصوصا پلیمر ABS یا همان آکریلونیتریل بوتادین استایرن ساخته می شود که مقاومت و خاصیت خوبی در برابر ضربه از خود نشان می دهد. الیاف این پلیمر علاوه بر جذب ضربه، برای جذب صوت و صداهای مزاحم نیز مناسب است و علاوه بر آن که سر و صورت را محافظت می کند، شدت صدای خیابان های شلوغ و پر ترافیک کلان شهرها را بسیار کاهش می دهد. لایه درونی کلاه کاسکت ها نیز از مواد پلی استری نرم و در عین حال ضد ضربه ساخته شده تا بر روی سر راکب موتور به خوبی قرار گرفته و با آن احساس راحتی نماید.

انواع کلاه کاسکت ها کدامند؟

بر اساس استفاده راکبان موتور سیکلت و نوع نیاز آنان، انواع کلاه کاسکت طراحی و تولید و روانه بازار گردیده است. از انواع کلاه کاسکت می توان به کلاه کاسکت معمولی، کلاه کاسکت حرفه ای یا کراسی، کلاه کاسکت بدون فک، کلاه کاسکت فک متحرک و یا ثابت و کلاه کاسکت بلوتوث دار و اسپرت اشاره کرد. جنس و کیفیت تمام کلاه کاسکت ها یکسان نیستند و این مهم است که از کدام فروشگاه خرید کلاه کاسکت را انجام می دهید.

خرید کلاه کاسکت ایمن با قیمت مناسب

اگر قصد خرید کلاه کاسکت با کیفیت بالا و قیمت ارزان دارید، فروشگاه ایران موتور در دسترس شماست. فروشگاه ایران موتور بیش از 12 سال سابقه فروش انواع کلاه کاسکت و سایر لوازم جانبی موتور سیکلت را در کارنامه خود دارد. به جز خرید کلاه کاسکت شیک و با کیفیت می توانید به خرید دستکش موتور از این فروشگاه بپردازید. فروشگاه ایران موتور بیش از 7 سال در زمینه واردات انواع کلاه کاسکت فعالیت کرده و چنانچه می خواهید به خرید عمده کلاه کاسکت بپردازید، حتما به این فروشگاه سری بزنید. با خرید کلاه کاسکت از ایران موتور، آرامش و اطمینان را در هنگام موتورسواری تجربه کنید.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس