حمله موشکی حزب‌الله به پادگان صهیونیستی

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که با دو فروند موشک«برکان» پادگان رژیم صهیونیستی «رامیم» را هدف قرار داده است.

به گزارش مشرق، حزب الله لبنان در این بیانیه افزود که این پادگان به‌طور مستقیم مورد هدف موشک حزب الله قرار گرفت و رژیم صهیونیستی در این حمله تلفاتی متحمل شده است.

منابع خبری صبح امروز نیز از حملات جدید مقاومت اسلامی لبنان به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند که براساس آن صدای آژیر خطر در شهرک «مرگلیوت» در منطقه «اصبع الجلیل» در مرز فلسطین اشغالی با لبنان به صدا درآمده است.

از سوی دیگر، رژیم صهیونیستی بامداد امروز منطقه طوفا واقع در جنوب شرق میس الجبل را با ۱۲ راکت هدف قرار داد و یک منزل خالی از سکنه مورد اصابت قرار گرفت.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی کرده‌ است.

عملیات‌های حزب‌الله درست یک روز پس از آغاز این عملیات و همزمان با تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه آغاز شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در این باره نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسراییل در این منطقه به دام افتاده‌ است.

رسانه جنگ مقاومت اسلامی لبنان روز یکشنبه اعلام کرد که حزب‌الله در ۱۲۰ روز جنگ، ۹۶۱ عملیات علیه رژیم صهیونیستی انجام داده است.

بر پایه این گزارش، در این حملات پایگاه‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و نظامیان این رژیم در شمال فلسطین اشغالی بارها هدف حملات موشکی و پهپادی قرار گرفته‌اند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس