کد خبر 1572729
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸
واکنش برانکو به پیشنهادات؛ اولویتم عرصه ملی است

سرمربی سابق تیم پرسپولیس اظهار داشت که اولویتش برای بازگشت به فوتبال کار در عرصه ملی است.

به گزارش مشرق، می‌خواهم استراحت کنم ولی کار در عرصه ملی اولویتم است. این جمله برانکو ایوانکوویچ پس از برکناری از سرمربیگری تیم ملی عمان است. تیمی که در مرحله گروهی از جام ملت های آسیا کنار رفت و نتوانست حتی به عنوان یکی از تیم‌های سوم صعود کند.

برانکو که پرسپولیس نیز شدیداً به دنبالش بود و پاسخ منفی داد در واکنش به سوال خبرنگار کروات تی‌پورتال گفت: از آسیا و آفریقا پیشنهاد دارم ولی هنوز فرصت نکردم که استراحت کنم. با این حال اولویتم کار در تیم‌های ملی است نه باشگاهی.

برانکو همچنین معتقد است که در عمان موفق بوده و این تیم را پیشرفت داده و نباید عمان را با تیم‌های بزرگ آسیا مثل ژاپن، استرالیا و کره مقایسه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 0
    آخه غیر از پرسپولیس کی تو رو میخواد بیخود بازارگرمی می کنی؟ چهار سال پیش که تعداد تیم ها کمتر بود عمان صعود کرد حالا چی؟
  • ایرانی عصبانی AU ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 1
    من شخصا از برانکو خوشم نمیاید. البته این بخاطر ورود به صحنه حاشیه پردازی /خاله زنک بازی بود که اوج ان در زمان کیروش اتفاق افتاد. او با حاشیه سازی و در اختیار نگذاشتن بازیکنانش به کیروش و دعوت از بازیکن هم ملتش به ایران وقتی کیروش در جریان امتداد قرارداداش با فدراسیون بود روی خاله زنکهای فوتبال ایران را سیاه کرد و به انان درس داد. اما بعنوان یک ایرانی که هیچ تاکتیکی[ ایهالناسی که کیروش را میکوبیدید که اتوبوس پارک کرده- که انهم تخصصی خارج از کفایت قلعه نویی است] از تیم او ندیدهام و هر انچه میگذرد را به تاکتیک خلاقیت و غیرت بازیکنان مربوط میدانم برانکو را جانشینی بسیار بالاتر از نظر فهم و دانش فوتبال مدرن برای قلغه نویی میدانم.قلعه نویی از نظر من کوچک ترین اثری بر تاکتیک تیمی ایران نداشته و دارد بر دوش تکنیک و خلاقیت بازیکنان ایران سواری میخورد.تیم ملی شایسته مربیی بسیار بالاتر از سطح قلعه نویی است.
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 0
    در عرصه ملی مثل جام جهانی ۲۰۰۶ لحظه اخر وا میداد تیم ایشون با اونهمه بازیکن اون سال تیم دقیقه ۷۰ بدنی کم میاورد این جام هم نشان داد در تورنومنت ها کاری از دستش بر نمیاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس