کاهش ۲۲۵ میلیون تومانی قیمت شمش‌ طلا در معاملات امروز

‌از مجموع ۱۱۲ شمش طلای عرضه‌شده یک کیلوگرمی با عیار ۹۹۵ در روز جاری ۱۵ بهمن، ۹۴ شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله مورد معامله طرفین قرار گرفت.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، پنجمین حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران امروز یکشنبه ۱۵ بهمن با حضور خریداران و فروشندگان در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار شد.

از مجموع ۱۱۲ شمش طلای عرضه شده استاندارد یک کیلوگرمی با عیار ۹۹۵ در هزار، ۹۴ شمش طلای استاندارد مورد معامله طرفین قرار گرفت.

شمش‌های طلای استاندارد، در حراج حضوری امروز با میانگین قیمت ۳ میلیارد و ۵۳۵ میلیون تومان معامله شد.

حراج بعدی شمش طلای استاندارد در روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار می‌شود که آگهی حراج آن از طریق تارنمای مرکز مبادله ارز و طلای ایران به آدرس www.ice.ir در دسترس است.

عرضه قبلی، روز ۱۱ بهمن بود که از ۱۱۶ شمش عرضه شده، ۱۱ شمش استاندارد طلا در مرکز مبادله طلا و ارز با قیمت ۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان کشف قیمت و معامله شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    0 0
    این شمشهای طلا متعلق به بیت المال مسلمین است که بانک مرکزی دزد این شمشها را باقیمت مفت به جیب دلالهای زالوصفت می ریزد و ذخایر ارز وطلای کشور را حراج می کند، ملت گوشت وکالاهای اساسی با با دلار ۹۰ هزارتومان می خرند و دولت‌ محجور به جای آنکه این طلاها و ارزها را صرف خرید وعرضه کالاهای ارزان قیمت برای ملت کند دارد این طلاها را به جیب دلالها حراج می کند. دولت رئیسی یا منافق و خائن است یا احمق و محجور که اینگونه فاسدان بانک مرکزی ذخایر ملت را تاراج و حراج می کنند ودولت محجور فقط نظاره گرست .
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    0 0
    حراج ذخایر ارزی و شمش های طلای ملت توسط بانک مرکزی به قیمت مفت به جیب دلالان، در شرایطی که جهان وکشور در آستانه جنگ های عن قریب است‌.ک
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    0 0
    حراج ذخایر ارزی و شمش های طلای ملت توسط بانک مرکزی به قیمت مفت به جیب دلالان خیانت است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس