کد خبر 1572134
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰
پاسخ اخلاقی قلعه‌نویی به خبرنگار ژاپنی

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پاسخ جالبی را به خبرنگار ژاپنی داد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار مهم و حساس یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، موفق شد با ارائه یک بازی برتر، 2 بر یک ژاپن را شکست داده و خودش را به جمع 4 تیم برتر قاره برساند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری این دیدار، در پاسخ به سوال خبرنگار ژاپنی که ایران در این بازی از نظر تاکتیکی، بدنی و ذهنی برتر بود و حریف خودش را نابود کرد، اظهار داشت: فوتبال جای نابودی نیست. فوتبال جای لذت بردن است. قبول دارم که از نظر فنی به خصوص بعد از گلی که خوردیم، یکی از بهترین بازی‌هایمان را انجام دادیم. اوایل بازی بچه‌های ما اعتماد به نفس نداشتند. شاید به خاطر نتایج ژاپن قبل از این تورنمنت بود.

وی افزود: برای نیمه دوم یک سری تذکرات فنی دادیم که 3 هافبک مرکزی آن‌ها اگر از بازی خارج شوند و از جلو پرس کنیم، می‌توانیم حتی در 90 دقیقه برنده شویم. خداراشکر این اتفاق مهم افتاد. ژاپن همیشه برای همه قابل احترام است. فوتبال خیلی خوبی ارائه می‌دهد. با لژیونرهایی که در اروپا دارد نشان داد تیم بزرگی است ولی ما امروز ما خیلی بهتر بازی کردیم. مربیشان هم از دوستان خوب من است. همین 4-3 ماه پیش در اجلاس فیفا صندلی‌هایمان کنار هم بود. انسان بسیار با شخصیتی است. او هم فوتبال را از نگاه عاشقی دوست دارد. وقتی از طریق مترجم با هم صحبت کردیم، دیدم چه انسان بزرگی است و چه افکار بزرگی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • منتظر IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    2 0
    آفرین بر قلعه نویی مربی خوب ایرانی
  • یک بسیجی IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    3 0
    احسنت به اقای قلعه نوعی . ما باید به حریف های خود احترام بگذاریم اخلاق پیروزی و شکست را باید داشته باشیم. ورزش جای رشد است و پیروزی نباید موجب غرور شود و شکست هم نباید موجب یاس و نامیدی شود . بلکه شکست باید موجب تفکر و تلاش بیشتر شود .
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    2 0
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس