کد خبر 1571723
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
درخواست راهپیمایان یمنی برای تحریم رژیم صهیونیستی

مردم صعده در بیانیه پایانی راهپیمایی برای اعلام حمایت از غزه، از ملت‌های عربی و اسلامی خواستند تا حکومت‌های خود را برای تحریم اقتصادی رژیم صهیونیستی تحت فشار بگذارند.

به گزارش مشرق، شهر صعده در شمال یمن صبح امروز جمعه شاهد برگزاری راهپیمایی گسترده مردمی در حمایت از فلسطین با شعار «تا پیروزی در کنار غزه هستیم» برگزار کردند.

راهپیمایان یمنی در بیانیه پایانی بر تداوم فعالیت‌ها و آمادگی‌های رزمی مردم یمن برای نبرد مقدس در حمایت از الاقصی و فلسطین تأکید کردند.

در این بیانیه همچنین از عملیات نیروهای مسلح یمن برای مقابله با متجاوزان و حمایت از فلسطین و همچنین عملیات قهرمانانه جهادی در فلسطین، لبنان و عراق استقبال کردند.

یمنی‌ها اعلام کردند: ما موضع آمریکا و اروپا را در توقف حمایت‌های مالی از آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آن روا) و همدستی سازمان ملل را با آنها محکوم می‌کنیم.

در بیانیه راهپیمایی صعده مبادلات تجاری و انتقال کالا بین برخی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی مایه شرمساری خوانده شد و راهپیمایان از ملت‌های عربی و اسلامی خواستند تا به حکومت‌های خود فشار بیاورند که از عرضه کالاها به دشمن در حالی که مردم غزه بیشتر به آن نیاز دارند، جلوگیری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    متأسفانه ارسال کالا به صهیونیستها داره از مرز اردن انجام میشه مردم اردن می تونن جلوی خروج کامیونهای کالای سعودی را بگیرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس