کد خبر 1571233
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
ضرغامی: نمایشگاه گردشگری از 23 بهمن آغاز می‌شود

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از برگزاری نمایشگاه ۴ روزه گردشگری از ۲۳ بهمن خبرداد و گفت: نمایشگاه این دوره گسترده تر، جذاب تر و شیرین تر از دوره های قبل برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق،‌ سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران از برگزاری نمایشگاه ۴ روزه گردشگری از ۲۳ بهمن خبرداد و گفت: نمایشگاه این دوره گسترده تر، جذاب تر و شیرین تر از دوره های قبل برگزار خواهد شد.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به پروژه‌های این نهاد در ایام دهه مبارک فجر، بیان کرد: در ایام مبارکه فجر پروژه‌های مرتبط با حوزه‌های وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی در سقف ۴۲۶ پروژه و به ارزش اعتباری ۹.۱ همت در سراسر کشور افتتاح می‌شود و ۵ هزار و ۱۸۲ مورد اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی افزود: دو هتل ۵ ستاره در مشهد و فارس تا پروژه‌های کوچکتر صنایع دستی و میراث فرهنگی در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

ضرغامی عنوان کرد: البته بخشی از پروژه‌های دیگر ما که اعتبار خوبی هم برای آن‌ها وجود دارد در اسفندماه افتتاح خواهد شد و تلاش کرده‌ایم که افتتاح این پروژه‌ها در دهه فجر تراکم پیدا نکند که تا حدی حق آن ادا شود. با افتتاح این پروژه ها در حوزه گردشکری ۵ هزار و ۶۱۱ تخت به مجموعه اقامتی افزوده خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس