کد خبر 1571042
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
فدراسیون فوتبال عربستان علیه حرکت مانچینی

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به انتقاد از رفتار مانچینی در دیدار برابر کره جنوبی پرداخت.

به گزارش مشرق و به نقل از سعودی اسپورت، تیم‌ ملی فوتبال عربستان در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف کره جنوبی رفت و در ضربات پنالتی شکست خورد.

روبرتو مانچینی، گران‌ترین سرمربی جام، در ثانیه‌های پایانی بازی رفتاری جنجالی از خود نشان داد که با انتقاد زیاد همراه شد. او قبل از پایان ضربات پنالتی، زمین بازی را ترک کرد و در کنار شاگردانش نماند تا به آن‌ها دلداری دهد. (اینجا ببینید)

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به انتقاد از این رفتار مانچینی پرداخت و گفت: رفتار مانچینی درست نبود. ما فرصت کافی برای بررسی آن‌چه رخ داد را داریم. باید دلیل چنین رفتاری فهمیده شود. مانچینی بعد از بازی در رختکن با بازیکنان صحبت کرد و آن‌ها را دلداری داد.

او درباره اخراج مانچینی گفت: هنوز زود است که درباره این موضوع صحبت شود اما باید بگویم که ما از عملکرد فنی تیم راضی هستیم و بازی خوبی را برابر یکی از تیم‌های بزرگ آسیا به نمایش گذاشتیم. ما تا آستانه پیروزی پیش رفتیم اما در آخرین لحظات گل تساوی را دریافت کردیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن روحانی IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    مانچینی رفت تا شادی کلینزمن رو نبینه🤣🤣🤣🤣🤣
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      0 0
      بهتره اسمت را بگذاری قلیدون
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    باید دوتا پنالتی میگرفت عربستان و پنالتیشم گل میکرد تا مساوی شه تازه خوب فهمید تمام است همین رفت
  • هادی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    چه ربطی داره. هرکشوری چه شرقی چه غربی یه بدیهایی داره و خوبیهایی. مثلاً ما خودمون تو ایران اسرافکاریم و دقیقه ی نود کارامونو انجام میدیم که خصلتهای بسیار بدیه که حتی خدا تو قرآن گفته این دو گروه رو دوست ندارم. در عین حال ما مردمان مهربان و مهمان نواز و خیر خواه و عدالت خواه و ضد استعمار و آگاه هستیم . غربی ها هم همینطور کارهای بدشون ابتذال و فحشا و خودبرتربینیه.و کارهای خوبشون وقت شناسی و اسراف نکردن و پشتکار داشتن در کارهاست. یاحق
    • DE ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      0 0
      تو از غرب هیچی نمیدونی، غربی‌ها آشغال هستند
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      0 0
      البته سیاستمداران اروپایی همه پاچه خوار دولت آمریکا هستند و مردم غرب هم از دست سیاستمداراشون دلشون خونه و دیر یازود ظالمان از صدر به ذیل کشیده خواهند شد. ما باخداییم و حق با ماست.
  • US ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    ادم احساس میکنه یه عده بچه دبستانی تو مشرق کامنت میزارن...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس