کد خبر 1570987
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
ارتش پاکستان: ۹ تروریست در ایالت بلوچستان کشته شدند

ارتش پاکستان اعلام کرد که در جریان عملیات پاکسازی علیه تروریست‌ها پس از حمله آنان به یک منطقه غیرنظامیان در ایالت بلوچستان ۹ نفر از تجزیه‌طلبان بلوچ کشته و چهار نظامی پاکستان نیز جان باختند.

به گزارش مشرق از روابط عمومی ارتش پاکستان، بامداد امروز چندین تروریست از جمله بمب‌گذاران انتحاری به مناطق "مَچ" و "کولپر" در ایالت بلوچستان حمله کردند که واکنش موثری توسط نیروهای امنیتی به آنها داده شد.

در بیانیه‌ای در این زمینه آمده است: مرحله دیگری از عملیات نیروهای امنیتی علیه عوامل حمله آغاز خواهد شد، در عین حال ۹ تروریست از جمله سه بمب گذار انتحاری تا کنون کشته شده و در جریان تبادل آتش شدید، چهار نفر از نیروهای امنیتی نیز جان خود را از دست دادند.

ارتش پاکستان اعلام کرد که واکنش موثر ارتش و پلیس گواهی بر عزم بی امان آنان در مبارزه با تروریسم است.

منابع خبری در پاکستان اعلام کردند که گروه تجزیه طلب ارتش آزادی‌بخش بلوچ مسئولیت حمله به نیروهای امنیتی در ایالت بلوچستان را برعهده گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    0 0
    جریان عدد ۹ چیه ؟ ایران حمله میکنه پاکستان ۹ نفر میمیرن، پاکستان حمله میکنه سراوان ۹ نفر میمیرن، چند روز پیش ۹ تبعه پاکستانی تو بلوچستان ایران کشته شدن، حالا ۹ بلوچ تو خاک پاکستان کشته شدن !!!
  • AE ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    حالا تازه شروع ماجراست چنان گوشمالی به پاکی ها باید داده شود که دیگر بمب گذارها و تروریست ها را در خودشون راه ندن.
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      0 0
      خخخ کدام گوشمالی جواب شما دادن شما هم سکوت کردید
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    بمبارون کن بره یا اینکه بمب ندارن بیچاره ها
  • حسین IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    باعث مشکلات ایران و پاکستان افغانستان هست،پاکستان کشور فقیر،پر جمعیت و با منبع محدود هست،ایران هم کشوری تحریم شده با اقتصاد فاسد هست ،۴ دهه شوروی و آمریکا خاک افغانستان رو اشغال کردند و باعث بدبختی مردم افغانستان شدند،دو کشور ایران و پاکستان دیگر توانایی خدمات دادن به میلیونها مهاجر افغانی ندارند،باید افغانی ها اخراج بشوند وگرنه در چند سال آینده اتفاقات بدی برای ایران خواهد افتاد،امکانات کشور باید برای مردم ایران باشه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس