۱۰۰ هزار نیروی هیئت اجرایی در شعب اخذ رأی شهر تهران مستقر می‌شوند

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: همزمان با نخستین روز رأی گیری ۱۰۰ هزار نیروی هیئت اجرایی در شعب اخذ رأی شهر تهران مستقر می‌شوند.

به گزارش مشرق، سید عباس جوهری عصر سه شنبه در جلسه صمیمی با احزاب سیاسی استان تهران با اشاره به اصلاح ساختارهای انتخابات در سال جاری نسبت به ادوار گذشته اظهار کرد: در راستای اصلاح ساختار انتخابات در این دوره نسبت به ادوار گذشته تفاوت‌های شاخصی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه اتفاقات خوبی در فرآیند انتخابات رخ داده که از آن میان می‌توان به ثبت نام غیرحضوری و تکمیل پروسه بدون حضور فیزیکی افراد ثبت نام کننده اشاره کرد، گفت: مشارکت سه برابری کاندیداها در پیش ثبت نام‌ها طی این دوره حاکی از گرم بودن تنور انتخابات است.

جوهری در ادامه به پیش ثبت نام ۱۲ هزار نفری افراد در این دوره از انتخابات اشاره و عنوان کرد: در حوزه پیش ثبت نام‌ها نسبت به ادوار گذشته شاهد افزایش سه برابری بودیم که طی آن شش هزار نفر در این مرحله به واسطه عدم ارائه مدارک کافی و نداشتن شرایط اولیه کاندیداتوری از ادامه مسیر بازماندند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه در این دوره از انتخابات برای نخستین بار در شهر تهران برای همه منطقه برنامه ریزی و شبکه مجریان و عوامل انتخابات راه اندازی شده است گفت: این تقسیم بندی در سامانه وزارت کشور ثبت و در این دوره به صورت ریشه‌ای به مقوله انتخابات در مناطق پرداخته شده است.

جوهری از استقرار و ساماندهی ۱۰۰ هزار نفر از نیروهای هیأت اجرایی برای روز اول رأی گیری در پای صندوق‌های رأی در شهر تهران خبر داد و افزود: توجه ویژه به دو موضوع مهم «سلامت» و «امنیت» انتخابات به طور خاص در دستور کار قرار دارد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران بیان کرد: در این دوره تا به امروز در هیأت نظارت شورای نگهبان، ۵۱ درصد تاییدیه کاندیداهای نماینده مجلس انجام شده که نسبت به دوره گذشته ۱۷ درصد رشد داشته است.

بر اساس این گزارش نمایندگان احزاب حاضر در جلسه ضمن بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در رابطه با فعالیت و تأثیر احزاب در کشور را بیان و خواستار در اختیار قرار دادن مکانی مناسب به عنوان خانه احزاب و مساعدت استاندار در این زمینه شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    4 0
    چه خبر 100 هزارتا....
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    3 0
    مشرق نیوز مردمی 20ساله کارمندم همیشه هشتم گرو نه ام بود الان هم10ملیون میگیرم چرا وقتی تورم 50درصد است و دلار 55هزار تومان نمایندگان بی خبر از حال و روز مردم فقط 20درصد برای سال آینده ما افزایش حقوق در نظر گرفته اند در حالیکه طبق نرخ تورم باید50درصد اضافه کنند بعلاوه سال بعد دلار حداقل 100هزارتومان میشود پس من حق دارم رای ندهم خلاصه اینکه معیشت(اقتصاد) صفر است سلامت مان هم به لطف سازمان غذا و دارو که آب ها را زیادی کلر میزند و داروهایش مشکوک است صفر است میگویند امنیت داریم این چه امنیتی است که برخلاف قانون اساسی واکسن را از کودکی تا بزرگسالی و تا سربازی اجباری کرده اند؟ بچه های من از ترس واکسن دیگر به مدرسه نمیروند این امنیت است؟ پس امنیت هم نداریم حالا اگر واقعاً مردمی هستی منتشر کن بله منتشر کن شاید برخی مسئولان بخوانند و بدانند که چه ظلمی به ملت میکنند و بلکه هم خجالت بکشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس