موشک‌ها و پهپادهای یمنی ۷۵ ثانیه پس از شلیک به هدف اصابت می‌کنند

فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا با اذعان به مشکل بودن رهگیری و سرنگون کردن موشک‌ها و پهپادهای نیروهای یمنی گفت که حمله با موشک بالستیک به کشتی های آمریکا تحولی بی‌سابقه است.

به گزارش مشرق، فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا مستقر در بحرین گفت: موشک‌ها و پهپادهای حوثی‌ها پس از پرتاب می‌توانند در عرض ۷۵ ثانیه به هدف خود اصابت کنند.

«چارلز برادفورد کوپر» که با شبکه (سی بی اس) مصاحبه می‌کرد، در ادامه افزود که ما فقط بین ۹ تا ۱۵ ثانیه فرصت داریم تا درباره سرنگونی موشک‌ها یا پهپادهای حوثی‌ها تصمیم‌گیری کنیم.

وی در ادامه اذعان کرد که حمله به کشتی‌های تجاری یا ناوگان دریایی آمریکا با موشک‌های بالستیک تحولی بی‌سابقه است.

کوپر بار دیگر ضمن تکرار ادعاهای واشنگتن گفت که ایران از یمن برای حمله به ارتش آمریکا پشتیبانی اطلاعاتی می‌کند.

اظهارات این مقام آمریکایی در حالی است که سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز گذشته جزئیات حمله موشکی به یک فروند کشتی وابسته به نیروی دریایی آمریکا را در خلیج عدن آشکار کرد.

وی تاکید کرد که وظیفه این کشتی پشتیبانی لجستیک از نظامیان آمریکایی در حمله به یمن بوده و این عملیات در راستای حمایت و پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین و همچنین دفاع از یمن انجام شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    3 0
    البته چین ادعا داره که موشک بالستیک ضد کشتی داره که تا حالا امتحانش نکرده
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    9 0
    آزموده را آزمودن خطاست... یمنی‌ها رو با عربستان آزمودید... شناختید... حالا جای تعجب داره؟ مسئولان غربی مست‌اند یا کم‌عقل خدا داند! بعد از کلی کم کم می‌فهمند موندن پایگاه اسرائیل برای فرعونی‌ها، ضررش بیشتر از نفعشه... نفع برای خودشون، جدا از نفع فلسطینی‌ها و نفع یهودی‌ها. باید مهاجرت یهودی‌ها رو زودتر ترتیب بدن... بازم بعد از ۴ ماه بفهمند خودش پیشرفته... با توجه به عقلشون... امیدوارم دفعه بعد ۳ ماه دیرتر بفهمند :))) البته اگه دفعه بعدی باشند و دفعه بعدی داشته باشند :)))))
  • جانف IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    3 0
    دمت گرم یمن ..بزن که درست میزنی
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    0 0
    کنعانی بجای اطهار بیگناهی! بفرماید که ایران یک موشک، فقط یک موشک به سمت ناوگانتان شلیک میکند، به پای خودتان فقط برای اینکه تفاوتها را تشخیص بدید.
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    1 0
    زنده باد یمن . زنده باد انصار الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس