کد خبر 1570792
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
تجمع انتخاباتی حامیان بایدن در حیاط خلوت ترامپ

جو بایدن امروز به عنوان بخشی از برنامه‌های کمپین انتخاباتی‌اش به ایالت فلوریدا سفر می‌کند. جایی که ترامپ اکنون در آن اقامت دارد.

به گزارش مشرق، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا روز سه‌شنبه به عنوان بخشی از برنامه‌های مبارزات انتخاباتی خود به ایالت فلوریدا سفر کرده و در این ایالت با حامیان انتخاباتی‌اش صحبت می‌کند.

به گزارش «نیوزویک» سفر بایدن به فلوریدا در حالی انجام می‌شود که دونالد ترامپ در این ایالت اقامت دارد و «ران دسانتیس» فرماندار فلوریدا نیز به عنوان یکی از نامزدهای سابق حزب جمهوری‌خواه آمریکا هفته گذشته در حمایت ترامپ از رقابت ها کنار کشید و خود و حامیانش را متعهد به حمایت از ترامپ کرد.

طبق بیانیه مطبوعاتی کاخ سفید، بایدن امروز از پالم بیچ در فلوریدا بازدید می‌کند و برای برگزاری یک رویداد تبلیغاتی دیگر هم به میامی می‌رود. جدا از بایدن، قرار است «نیکی هیلی» فرماندار سابق کارولینای جنوبی نیز راهی فلوریدا شود و او نیز برای جمع آوری کمک های مالی به پالم بیچ سفر کند.

سفر بایدن و هیلی به فلوریدا با اطلاع از این موضوع انجام می‌شود که ترامپ هم در سال ۲۰۱۶ در رقابت با «هیلاری کلینتون» و هم در سال ۲۰۲۰ در رقابت با بایدن برنده نهایی این ایالت عنوان شد.

با این حال آنچه که شانس پیروزی بایدن را برای پیروزی در این ایالت بالا می‌برد این است که اهالی شهر پالم بیچ به شدت دموکرات هستند و تعداد رای‌دهندگان دموکرات در آن ۳۲۶ هزار و ۳۹۴ نفر عنوان شده است در حالی که رای دهندگان جمهوری‌خواه در این منطقه ۲۶۸ هزار و ۹۵۳ نفر هستند.

با وجود شمار بالای رای دهندگان دموکرات در پالم بیچ، وجود حمایت‌های قاطعانه دیسانتیس به عنوان فرماندار فلوریدا از ترامپ پایگاه انتخاباتی وی در این ایالت را نسبت به بایدن تقویت می‌کند.

طبق آخرین نظرسنجی‌های انجام گرفته شده ترامپ در جریان انتخابات فرضی دیگری، ۴.۳ درصد از بایدن پیشی گرفته است و میزان محبوبیت وی ۴۷.۳ درصد عنوان شده است در حالی که این رقم برای بایدن از ۴۳ درصد بیشتر نشده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس