1

پس‌روی یعنی به سراغ پوپولیسم رفتن درست مانند کاری که میرحسین موسوی در فتنه ۸۸ در پی آن رفت!

سرویس سیاست مشرق- برخی از اصلاح‌طلبان مشارکت جو با انتقاد از تصمیم جبهه اصلاحات برای عدم مشارکت در انتخابات برچسب زدن این تصمیم به نام مردم را یک پس‌روی می‌خوانند.

این بخش از اصلاح‌طلبان با اذعان به ریزش زیاد اعتبار شخصیت‌های جریان اصلاح‌طلب و به تبع آن ریزش سرمایه اجتماعی این جریان تاکید دارند، راحت‌ترین کار در حال حاضر پس‌روی است.

این دسته از جناح چپ معتقدند که پس‌روی یعنی به سراغ پوپولیسم رفتن درست مانند کاری که میرحسین موسوی در فتنه ۸۸ در پی آن رفت!

اصلاح‌طلبان مشارکت جو در ادامه با انتقاد از اظهارنظر آذر منصوری در خصوص سند راهبردی جبهه اصلاحات که خلاصه‌ی این راهبرد(ادعای در کنار مردم بودن) تصریح می کنند که این راهبرد این پس‌روی است نه پیش‌روی!

اصلاح‌طلبان مشارکت‌جو معتقدند که جریان سیاسی باید پیش‌رو باشد به این معنا که راهی را که برای خروج از وضع موجود و بهبود شرایط درست می‌داند به مردم عرضه کند، بدیهی است که شاید راهش همه پسند نباشد، رقابت جریان‌های سیاسی در تلاش برای جا انداختن راهکار خود به مردم است نه همراهی با خواسته‌های قشری!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 7
  • FR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    2 1
    انشاالله یک بار برای همیشه اصلاح طلبان بفهمند نمیشه هم از توبره قدرت در داخل نظام خورد هم از اخور براندازان ضد نظام
  • ایرانی IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    1 2
    چرا اصلاح‌طلبان بقول شما مسالمت جو خودشان نظری ندارند شما اشرف مشرقی ها سخنگوی آنان شدید
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    این نکته که اصلاح طلبان فقط اختلاف سلیقه با اصول گرایان دارند وهردو جناح درانقلاب اسلامی بازی میکنند یک دروغ مصلحتی است حزب الهی ها مومنین تکلیف گرا هستند درحالی که اصلاح طلبان روشنفکران مسلمان واقعیت گرایند .قبل انقلاب لیبرالهای روشنفکر تمام هنر مبارزاتیشان راجمع میکردند میشد شاه حکومت کند نه سلطنت .بهواقعیتها قدرت وحمایت دنیا از شاه نگاه میکردند اما امام میگفت همه گرفتاری ها زیر سرامریکا وشاه هست انها باید بروند این یعنی تکلیف اگر چه ازنظر روشنفکرها عقلایی نیست .انتهای راه اصلاح طلبان به کاخ سفید ختم میشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس