انگلیس حمله به نظامیان آمریکایی در اردن را محکوم کرد

وزیر دفاع انگلیس حمله شامگاه یک شنبه به مقر نظامیان آمریکایی در اردن که به کشته شدن سه نظامی این کشور منجر شد را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، وزیر دفاع بریتانیا در واکنش به حمله اخیر به پایگاه نظامیان آمریکایی در اردن آن را محکوم کرد.

گرنت شاپس بامداد دوشنبه گفت که لندن حمله "شبه نظامیان مورد حمایت ایران" به مقر نظامیان آمریکایی در اردن را به شدت محکوم می‌کند.

این درحالیست که هنوز منشا این حمله مشخص نیست و هیچکس مسئولیت آن را تا کنون بر عهده نگرفته است.

یک مقام آمریکایی به شبکه سی ان ان گفته که واشنگتن در حال کار برای شناسایی گروههای مسلحی است که به نیروهای آمریکایی در اردن حمله کرده‌اند.

مقام‌های نظامی آمریکا یکشنبه شب به وقت تهران گفتند که سه نظامی این کشور در حمله شبانه پهپادی به یک پایگاه آمریکا در اردن کشته و تعدادی از پرسنل نظامی نیز زخمی شدند.

سنتکام (فرماندهی مرکزی آمریکا) یکشنبه شب در بیانیه‌ای تایید کرد که در حمله یک فروند پهپاد به پایگاهی در شمال شرقی اردن، سه نظامی کشته و ۲۵ پرسنل این کشور زخمی شدند.

سی‌ان‌ان نوشت‌که مشخص نیست که چرا پدافند هوایی در رهگیری پهپاد شکست خورده است. جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تلاش کرد حمله به نیروهای آمریکایی را به گروه‌های تحت حمایت ایران نسبت دهد، اما اذعان کرده که واشنگتن هنوز در حال گردآوری اطلاعات در خصوص این حمله است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    1 0
    ایرادی ندارد! هر چه می خواهد محکوم کند آزاد است! حتا اجازه دارد خیلی به شدت محکوم کند!
  • جبار الهی IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    2 0
    سگ زرد = برادر شغال است شما ناراحت هستی = ولی روزی 500 تفر در قاره ی اسیا کشته می شوند دلت تان به درد نمی آید = شما ها نجس و نتفه حرام هستی لعنت بر پدر ومادر تان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس