میراحمدی: انتساب حملات مشروع رزمندگان عراقی و یمنی به ایران مغرضانه است

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه جمهوری اسلامی هر کجا و در هرصحنه‌ای اقدام‌کننده باشد با شجاعت اعلام می‌کند، تأکید کرد: انتساب حملات مشروع رزمندگان عراقی و یمنی به ایران مغرضانه است.

به گزارش مشرق، سید مجید میراحمدی که با دعوت وزارت کشور جمهوری عربی سوریه در رأس هیأتی عازم این کشور شده است، با وزیر کشور سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

دو طرف با برگزاری کمیته همکاری‌های امنیتی پیرامون مسائل مورد نظر از جمله آموزش پلیس با هدف و توانمندسازی حرفه‌ای در امور جرائم جنایی مبارزه با مواد مخدر جرائم سایبری مدیریت بحران‌های امنیتی، مشکلات ایرانیان مقیم سوریه و سایر زمینه‌های مورد علاقه، گفت‌ و گو کردند که در این باره توافقاتی به امضای دو طرف رسید.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در ملاقات با وزیر کشور سوریه به صورت مشروح به اوضاع امنیتی سوریه و مقابله با اشغالگری و تروریست‌های تکفیری و داعش و منطقه و آخرین شرایط نبرد طوفان‌الاقصی و جبهه مقاومت در مقابله با رژیم سفاک، تروریستی و کودک‌کش صهیونیستی پرداخت.

میراحمدی در این دیدار تأکید کرد: جمهوری اسلامی در روزهای سخت در کنار مردم و دولت سوریه بوده و هست و خون رزمندگان شهید ایرانی با شهدای سوری ممزوج شده است.

وی اضافه کرد: جبهه مقاوت در حال تغییرات راهبردی در سطح منطقه است و رژیم صهیونیستی در سخت‌ترین شرایط درتاریخ ننگین خود به سر می‌برد و حمایت‌های کامل آمریکا و متحدین غربی رژیم هم نتوانست مانع شکست آنان شود.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه حزب‌الله دست برتر را در صحنه نبرد دارد و اراده او بر صحنه نبرد حاکم است، اضافه کرد: مقاومت عراق با آمریکا و رژیم صهیونیستی در نبرد، مشروع بوده و خواستار توقف حملات رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم اما مقتدر غزه است. اقدامات انصارالله یمن تأثیر شگفت انگیز و راهبردی به همراه داشته و ابتکار عمل در دستان باشرافت آنهاست. سوریه نیز در جبهه مقاومت و پیروزی‌های بزرگ آن نقش مهمی دارد.

میراحمدی همچنین به جنگ اقتصادی و تحریم‌های استکبار علیه دولت و ملت باشرافت و مقاوم سوریه اشاره کرد و گفت: شما در این جنگ با مدیریت و راهبری شایسته «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه پیروز می‌شوید و شرایط منطقه با شکست کامل رژیم صهیونیستی به نفع جبهه مقاومت و دولت سوریه تغییر خواهد کرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی هر کجا و در هرصحنه‌ای اقدام کننده باشد با شجاعت اعلام کرده و می‌کند؛ اما انتساب حملات مشروع رزمندگان عراقی یا یمنی به جمهوری اسلامی، مغرضانه است. این رزمندگان خود تصمیم‌گیرنده هستند و مسئولیت حملاتشان را رسماً پذیرفته و اعلام می‌کنند. آنها ترسی از تهدیدات دشمنان خود ندارند.

میراحمدی: انتساب حملات مشروع رزمندگان عراقی و یمنی به ایران مغرضانه است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • TR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    0 0
    اصلا کار ما بود ؟!!! میترسین ؟!!
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    0 0
    آخی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس