حمله پهپادی به تأسیسات دریایی اسرائیل

یک تأسیسات دریایی اسرائیل در غرب فلسطین اشغالی و پایگاه آمریکایی «التنف» در جنوب شرق سوریه هدف حمله پهپادی قرار گرفتند.

به گزارش مشرق، منابع خبری، صبح امروز (یکشنبه)، گزارش دادند تأسیسات دریایی رژیم صهیونیستی در مجاورت بندر حیفا و پایگاه آمریکا در جنوب شرق سوریه هدف حمله قرار گرفته است.

شبکه «المیادین» خبر داد تأسیسات دریایی «زولون» در اراضی اشغالی فلسطین هدف حمله پهپادی قرار گرفته است. برخی منابع می‌گویند مقاومت اسلامی عراق این عملیات را انجام داده است.

تا لحظه انتشار این گزارش درباره میزان خسارات وارده به این تأسیسات و تلفات احتمالی جزئیات بیشتری منتشر نشده است.

مقاومت عراق پیش از این نیز در اقدامی مشابه از حمله موشکی به سکوی گازی کاریش در دریای مدیترانه و بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر داده بود.

همزمان با این گزارش، خبرگزاری «اسپوتنیک» به نقل از یک منبع میدانی در سوریه خبر داد پایگاه آمریکایی «التنف» در مثلث مرزی عراق، سوریه و اردن با ۴ پهپاد هدف حمله قرار گرفته است.

علی‌رغم آنکه مقاومت اسلامی عراق هنوز به طور رسمی مسئولیت این عملیات را برعهده نگرفته است، اما برخی منابع می‌گویند این حمله نیز توسط مقاومت عراق انجام شده است.

مقاومت عراق تاکنون صدها بار پایگاه‌های آمریکا را در شرق سوریه و شمال و غرب عراق با پهپاد و موشک مورد حمله قرار داده است.

این عملیات‌ها به دنبال تشدید حملات رژیم صهیونیستی در نوار غزه آغاز شد و طی روزهای گذشته شدت گرفته است.

مقاومت عراق، آمریکا را مسئول اصلی حملات رژیم اسرائیل به نوار غزه می‌داند و تاکید کرده است تا زمان تداوم حملات ارتش اسرائیل به غزه به عملیات‌های خود ادامه خواهد داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    1 0
    مرگ بر شیطان اکبر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس