.

منابع آگاه به یک رسانه آمریکایی گفته‌اند آمریکا در حال برنامه‌ریزی برای خروج از سوریه است.

به گزارش مشرق، نشریه فارن‌پالیسی امروز چهارشنبه به نقل از منابع آگاه گزارش داد آمریکا در حال برنامه‌ریزی برای خروج از سوریه است.

پایگاه فارن‌پالیسی گزارش داده از زمان حمله حماس به اسرائیل در روز 7 اکتبر تنش‌ها و خصومت‌ها در سراسر خاورمیانه به اوج خود رسیده است.

این نشریه نوشته است: «با این بحران‌های پیچیده منطقه‌ای این مسئله نباید مایه تعجب باشد که دولت جو بایدن در حال تجدیدنظر درباره اولویت‌های نظامی خود در منطقه است.»

فارن‌پالیسی نوشته، با وجود این، این مسئله بایستی مایه نگرانی باشد که بررسی‌های آمریکا ممکن است به خروج کامل نظامیان این کشور از سوریه منجر شود.

چهار منبع در وزارت دفاع و وزارت خارجه آمریکا به این نشریه گفته‌اند کاخ سفید دیگر علاقه‌ای به حفظ مأموریتی که آن را غیرضروری می‌داند ندارد.

منابع مورد استناد فارن‌پالیسی از «رایزنی‌های فعال داخلی» در دولت بایدن برای تعیین چگونگی و زمان خروج نیروهای آمریکا از منطقه خبر داده است.

این رسانه نوشته خروج نظامیان آمریکا «اثرات فاجعه‌باری» بر تأثیرات آمریکا و متحدانش بر روی بحران سوریه خواهد داشت. فارن‌پالیسی علاوه بر این نوشته چنین رویدادی می‌تواند هدیه‌ای به داعش تلقی شود.

ائتلافی به رهبری آمریکا از سال 2014 برای آنچه «مقابله با داعش» در عراق و سوریه خوانده شده تشکیل شده است. با وجود این، این دو کشور بارها از حضور نیروهای آمریکایی در کشورهای متبوع خود انتقاد کرده‌اند.

درخواست‌ها در منطقه برای خروج نظامیان امریکایی از منطقه بعد از شهادت سردار قاسم سلیمانی و شماری از همراهان ایشان در یک حمله در نزدیکی فرودگاه بغداد شدت گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    2 0
    با رفتن امریکا از سوریه قسد وداعش یتیم خواهند شد لعنت بر این پدر وپسر ناخلف
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    خب گزینه بعدی معلوم شد... پس آمریکا خودش خارج میشه و بعدش داعش رو رها میکنه
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    1 1
    اهداف بزرگتری در خاورمیانه دارد
    • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
      0 0
      اهدافش را به گور خواهد برد!!!
  • ایرانی IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    1 1
    این خبر خیلی خطرناک هست یعنی قراره بزنه داریم میریم برای جنگ تیتراژ ابتدایی سریال افتاب پرست مرحله اخر حمله هوایی کد های مخفی همه چیز از قبل برنامه ریزی شده
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    0 1
    اگر اگرحقیقت داشته باشه حتما اتم درراست
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    1 0
    حضرت آقا ۴ سال پیش فرمودند هدف ما اخراج آمریکا از منطقه است و انتقام اصلی حاج قاسم اخراج آنان از منطقه است. پس تردید نکنید که اتفاق خواهد افتاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس