کد خبر 1569133
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
روز سرنوشت یامگا

بازیکن فرانسوی تیم استقلال امروز سومین جراحی چشم خود را انجام می‌دهد تا میزان آسیب‌دیدگی وی مشخص شود.

به گزارش مشرق، پیگیری‌ها حکایت از آن دارد که کوین یامگا صبح امروز (چهارشنبه) برای عمل سرنوشت‌ساز چشم به بیمارستان رفته است. این جراحی بسیار مهم و حیاتی و نتیجه آن در زندگی ورزشی مهره سرشناس تیم استقلال تهران تاثیر زیادی دارد. در این جراحی قرار است فشار بر روی عصب یامگاه برداشته شود تا میزان آسیب‌دیدگی و احتمال بازگشت بینایی چشم او مشخص شود.

آسیب‌دیدگی یامگا نگرانی زیادی را در بین هواداران ایجاد کرده و همچنین کادرفنی به دنبال جایگزینی برای این بازیکن گلزن تیم استقلال هستند.

یامگا که از او به عنوان یکی از خارجی‌ها با کیفیت فوتبال ایران یاد می‌شود در تمرینات هفته گذشته و در برخورد با امید حامدی‌فر دیگر بازیکن استقلال دچار مصدومیت و حتی شایعه از دست رفتن بینایی کامل چشم او در رسانه‌ها مطرح شد.

هنوز مشخص نیست یامگاه چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد. برخی نگران هستند این مصدومیت به زندگی ورزشی او پایان دهد. در گذشته نیز لئوناردو پادوانی بازیکن استقلال در برخورد آرمین سهرابیان مصدوم و برای همیشه ویلچرنشین شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    6 0
    ان شاء الله خداوند سلامتی کامل بهش بدهد
  • SE ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    1 2
    از بس وحشی هستند این کیسه جماعت
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    1 1
    زنده باد کسانی که برای استقلال از جان مایه میگذارند استقلال یعنی همین آنقدر بزرگ باشی که هر سربازت ازجان مایه بگذارد و بهش افتخار کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس