وحیدی: آرد نانوایی‌ها براساس میزان مصرف‌شان ارزیابی می‌شود

وزیر کشور در واکنش به ادعای محدودیت عرضه نان در نانوایی‌ها گفت: آرد نانوایی‌ها براساس میزان مصرف‌شان ارزیابی و به آنها داده می‌شود.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی وزیر کشور امروز (چهارشنبه ۴ بهمن ماه) در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به ادعای محدودیت عرضه نان در نانوایی‌ها گفت: آرد نانوایی‌ها براساس میزان مصرف‌شان ارزیابی و به آنها داده می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ... IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    2 0
    خوب شما 6کیسه میدید اونم 6 کیسه پخت میکنه چطور ارزیابی میکنید که کم بدین یا زیاد
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    کدام مصرف ؟ نانوایی بربری نانی را بنام کنجد با چند کنجد به اجبار به مردم میفروشند و از هر نان بیش از هزار تومان بیشتر میگیرند . اما بدتر از آن نانی اختراع کرده اند بنام پرکنجد که 5عدد نان معمولی یعنی 10هزارتومان از مردم میگرند ولی یک سهمیه آرد مصرف می کنند و چهارتا ارد را آزاد میفروشند . کسی هم نیست رسیدگی کند .
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    مردم از مسئولان انتظار دارند قوت اصلی شان را محافظت کنند جلو گرانفروشی نان و کم فروشی آن و سود جوئی از بیت المال را بگیرند اگر نان سالم باشد و صحیح به دست مردم برسد مریضی کمتر خواهد بود حاکمیت محبور به هزینه های متعدد نخواهد شد و هم تر از همه رضایت مردم حاصل خواهد شد قوت اصلی مردم ضوخی بردار نیست
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    1 0
    جمعیت افاغنه غیرمجاز شده اندازه جمعیت یه کشور بزرگ . میدونی مصرف نونشون چقدره جناب مسئول دلسوز ؟
  • ایرانی با غیرت IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    قابل توجه مسئوولین محترم : برخی از این نانوایان حوالی ساعت 10 صبح که هیج کس تقریبا نیست شروع به پخت میکنند و نانها را در دسته های بیست تائی تو کیسه پلاستیکی میکنند تا صاحبش که احتمالا سوپری های کوچک هستند بیایند و انرا بخرد و چند برابر به مردم بفروشد و احتمالا سودش را هم با هم تقسیم میکنند.نان دولتی فقط و فقط بایستی به دست مردم برسد نه واسطه!
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    منطقه 22 بلوار کوهک نانوایی بربری رو میفروشه 15000تومن وقتی میپرسی چرا گران میفروشی میگه اگه گرونه نخر !
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    چرا تنها قوت اصلی مردم را رها کرده اید نان لواش تحویلی به مردم در تهران کمتر از40 گرم است نان بربری را اگر منصف باشد به قیمت کنجدی با بدترین کیفیت میدهد و بعض ها هم 5هزار تومان بعد هم می گوید برو شکایت کن با تبانی با اتحادیه ها و سازمان صمت نظارتی نیست دهها بار به سازمان صمت 124 شکایت کردیم هیچ فایده ای ندارد و از نانوا حمایت می کند . چرا ارد یارانه ای را به این افراد متخلف میدهد . هرچه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک دستگاههای نظارتی عریض و طویل کجا هستند که یک نان را نمی توانند و ظاهرا نمی خواهند کنترل کنند تا صدای نارضایتی مردم بلند شود و خودش را در انتخابات نشان دهد . چرا خواب هستید .افرادی هستند که درامد پائین دارند . این اجحاف کنندگان را کسی نیست نقره داغ کند و یا انها راسریع جایگزین کنید
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    چرا مراقب حیله نانوا نیستید نان سنکگ را 10 هزار می فروشد کارت را خودش می گیرد و با ان سه نان معمولی با یک پلاستیک حساب می کند از دو طریق ار بیت المال دزدی می کند حد اقل سه برابر ارد یک نان از دولت می گیرد برای یک نان و سه برابر قیمت مصوب هم به مشتری می فروشد و بدلیل اینکه می داند نظارتی نیست می گئوید هرجا می خواهی برو شکایت کن
  • حسین IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    بنزین و نان باید بصورت یارانه ای و فقط به سرپرست خانوار ایرانی تعلق بگیرند،اتباع بیگانه باید به قیمت آزاد بهای سوخت و نان را بپردازند،با این روش فعلی در تامین مایحتاج مردم به مشکل بر خواهیم خورد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس