قتل

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری متهمان قتل مرد ۴۰ ساله در حومه تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علی ولیپور گودرزی گفت: وقوع مرگ مشکوکی توسط یکی از بیمارستان‌های شهر تهران به پلیس آگاهی تهران اعلام و بررسی موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره دهم این پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با تحقیقات اولیه کارآگاهان و با حضور مأموران در پزشکی قانونی مشخص شد که متوفی به مصرف مواد مخدر اعتیاد داشته و با اصابت جسم سختی مصدوم شده است و همچنین متوفی توسط عوامل کمپ ترک اعتیاد واقع در حومه شرق تهران به بیمارستانی در شهر تهران منتقل شده است.

این مقام ارشد انتظامی ابراز داشت: برادر متوفی به پلیس آگاهی دعوت و در خصوص حضور متوفی در کمپ ترک اعتیاد توضیح داد: برادرم چند ماه قبل از شهرهای جنوبی کشور به تهران عزیمت کرده است ولی بعد از گذشت چند ماه، عوامل کمپ ترک اعتیاد با وی تماس و اظهار داشته‌اند که برادرم برای ترک اعتیاد در کمپ بستری بوده است ولی به علت بیماری قلبی به بیمارستان انتقال و در آنجا فوت کرده است.

وی اظهار دارد: کارآگاهان در ادامه بررسی‌های پلیسی با دعوت مسئولان کمپ به دست آوردند، متوفی ۴ روز قبل از فوت، توسط فرد ناشناسی با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت به صورت دست و پا بسته به کمپ برای ترک اعتیاد منتقل شده است و مسئولان کمپ مدعی بودند که هنگام انتقال متوفی به کمپ آثار جراحت و ضرب و جرح بر روی بدن وی مشهود بوده است.

سردار ولیپور گودرزی تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان با شناسایی موتورسوار به دست آوردند متوفی قبل از حضور در کمپ تلفن همراه موتورسوار را سرقت کرده است و موتورسوار ضمن به دام انداختن سارق، وی را برای ترک اعتیاد به کمپ به صورت دست و پا بسته منتقل کرده است ولی موتورسوار منکر هر گونه ضرب و جرح شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: برای کشف حقیقت کارآگاهان ۷ تن از مسئولان کمپ ترک اعتیاد را به طور جداگانه تحت پی جویی های انتظامی قرار دادند و بدین ترتیب کارآگاهان به دست می‌آورند مقتول در مدت ۴ روز که در کمپ ترک اعتیاد حضور داشته است ناسازگاری و بی نظمی داشته که توسط یکی از مسئولان کمپ مورد ضرب قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری ضارب متوفی تصریح کرد: قاتل اقرار داشت که مقتول همواره در کمپ به ایجاد خراب کاری و مزاحمت برای سایر افراد می‌پرداخت و به تذکر مسئول کمپ بی اعتنایی می‌کرد که یک روز پس از دیدن اینکه به حرف‌های ما بی اعتنایی می‌کند او را مورد ضرب و جرح قرار دادم ولی متوفی از حال رفت و پس از اعزام به بیمارستان با خبر شدم که فوت کرده است.

سردار ولیپور گودرزی با بیان اینکه در این عملیات پلیسی، فرد ضارب و شخصی که مقتول را به کمپ ترک اعتیاد انتقال داده است دستگیر شد، اضافه کرد: هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    3 0
    این چه مسئولی است که یه جوری می زنه که طرف سقط میشه ؟! دراکولایی گودزیلایی چیزیه ؟
    • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      0 0
      سقط را خوب اومدی!!!خخخخخخخخخخخخخ
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 1
    راه حل اعتیاد مرگه و لا غیر
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    معتاد بوده - آزارگربوده - خرابکار هم بوده! زنده بونش چه فایده ای داشته؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس