کد خبر 1567756
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
بورس نمایه

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با کاهش ۱۹ هزار و ۳۳ واحد همراه شد.

به گزارش مشرق، بورس اوراق بهادار تهران اولین روز کاری هفته را با کاهش شروع کرد، به گونه‌ای که شاخص کل در پایان معاملات با افت ۱۹ هزار و ۳۳ واحد به رقم ۲ میلیون و ۱۶۶ هزار و ۹۴۴ واحد رسید.

شاخص هموزن نیز امروز با کاهش ۷ هزار و ۹۹۹ واحد به رقم ۷۵۴ هزار و ۳۴۰ واحد رسید. ارزش بازار در بورس تهران به بیش از ۷ میلیون و ۵۵۴ هزار میلیارد تومان معادل ۱۵۲ میلیارد دلار رسید.

معامله‌گران امروز بیش از ۸.۴ میلیارد سهام و اوراق مالی در قالب ۴۲۱ هزار فقره معامله و به ارزش ۵ هزار و ۳۷۵ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

همه شاخص‌های بورس امروز قرمز شدند، شاخص کل و شاخص قیمت با معیار وزنی ارزشی ۸۷ صدم درصد کاهش یافتند. این دو شاخص با معیار هموزن ۱.۰۵ درصد کاهش یافتند.

شاخص آزاد شناور ۸۶ صدم درصد کاهش یافت، شاخص بازار اول بورس ۷۵ صدم درصد افت کرد و شاخص بازار دوم بورس ۱.۰۱ درصد کاهش یافت.

نمادهای هلدینگ تاپیکو، شستا، پالایش نفت تهران، پالایش نفت بندرعباس، مپنا، ایران‌خودرو و بانک ملت به ترتیب بیشترین اثر کاهشی در شاخص بورس را امروز از خود به جای گذاشتند.

در فرابورس ایران هم شاخص کل امروز با ۲۵۲ واحد کاهش به رقم ۲۶ هزار و ۴۲ واحد رسید.ارزش روز بازار اول و دوم فرابورس به بیش از یک میلیون و ۴۳۳ هزار میلیارد تومان رسید.

ارزش بازار پایه فرابورس ۳۸۰ هزار میلیارد تومان برآورد شد. معامله‌گران امروز بیش از ۵.۸ میلیارد سهام و اوراق مالی در قالب ۲۷۴ هزار معامله و به ارزش ۸ هزار و ۱۱ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز نمادهای صبا فولاد خلیج‌فارس، آریا ساسول، پتروشیمی تندگویان، بیمه پاسارگاد، پالایش نفت لاوان، پتروشیمی زاگرس و فولاد هرمزگان بیشترین اثر کاهشی در شاخص فرابورس را از خود به جای گذاشتند.

افت ۱۹هزار و ۳۳واحدی شاخص بورس  +نقشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • محمدرضا IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    5 0
    بعد از چهاار سال دعوت به بورس ...همچنان منفی ... دعوت خوبی بود
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    1 0
    چرا؟ طلا و دلار که بالا رفته
  • Ti IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    1 0
    مگه روزهایی که صعودی میشه چه گلی به سرمون میزنه ، ی ریال میکشه بالا و بعد میاد صد ریال می ریزه ، پنج ساله نشستیم که پولمان اصلش برگرده که برنگشته ، پفک ۵۰۰ تومنی شد ۱۶۰۰۰ تومن اینا برای من ی ریال میرن بالا ده ریال میکشه پایین ی ریال دو ریال گیر کردن .ماکارونی ۷۰۰گرم زر از ۱۸۰۰ تومن کشید شد ۲۷۰۰۰ تومن ،ولی پول ما تو بورس به اصل خودش هم بر نمی گرده ،
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    2 0
    رحم کنید . بخدا دیگه صبرمون داره تموم میشه
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    4 0
    انتقام اسراییل را از مردم خودتون نگیرید
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    5 0
    اداره ی کشورو برای 3 ماه بدین دست اردوغان یا بن سلمان ... ما هم طعم شکوه و اقتصاد و پیشرفت رو بچشیم
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    2 0
    دارن عمدا مردمو با نظام دشمن میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس