بیانیه سفارت پاکستان در تهران: در همه شرایط سخت در کنار ایران هستیم

سفارت اسلام‌آباد در تهران امروز جمعه بیانیه‌ای منتشر و تاکید کرد که «پاکستان در همه شرایط سخت در کنار ایران می‌ایستد».

به گزارش مشرق، سفارت پاکستان در تهران امروز جمعه با انتشار بیانیه ای در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اسلام آباد همیشه و در همه شرایط کنار ایران قرار دارد.

پیام سفارت پاکستان در تهران در این خصوص اضافه می کند: همکاری و اعتماد متقابل بین دو کشور برادر در محیط پیچیده منطقه‌ ای، برای صلح و ثبات حیاتی به شمار می آید. اسلام آباد قاطعانه از ارزش های خود برای ترویج صلح، ثبات و توسعه دفاع می کند.

هدف قراردادن مقرهای گروه تروریستی جیش العدل در پاکستان توسط ایران و در ساعات پایانی روز سه‌شنبه ۱۶ ژانویه موجب اعتراض مقامات اسلام‌آباد شد.

پاکستان روز پنجشنبه به روستایی در نزدیکی منطقه سراوان در استان سیستان و بلوچستان ایران حمله کرد؛ اقدامی که با محکومیت تهران مواجه و از مقامات اسلام‌آباد خواسته شد تا در این باره توصیح دهند.

با کاهش تنش‌ها بین دو کشور، وزارت امور خارجه پاکستان نیز امروز با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد که ایران کشوری دوست است و ما خواهان تشدید تنش با آن نیستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 3
  • BR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    6 2
    ای مسولین بی غیرت پاکستان این همه سربازهای مرزبانی مارو کشت بعد شما به دشمنی این پاکستان تروریست هرچه خواست در اختیارش قراردادید با پاکستان رابطه رو کم کنید با هندوستان اتحاد استراتژیک برقرار کنید هماهنگ با هم پاکستان رو نابود کنید دست از چاپلوسی بردارید از این همسایه ها چیزی برای ما درنمیاد
    • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
      5 1
      یک کلام هم از سایبری های اسراییلی و غیره.
  • دانش ازاد IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    3 5
    با درود ایرانیان فهیم بعنوان یک خبرگزاری چرا بیانیه سفارت پاکستان را تحریف میکنید کجای بیانیه نوشته ما در کنار ایران هستیم . سپاه در اقدامی نسنجیده موشک پرانی کرده و پاکستان هم بشدت پاسخ داده و این موشک پرانی حاصلی جز کشته شدن زن و کودک بیگناه نداشته . این اعمال کاملا خلاف قوانیین بین المللی و حسن همجواری است . امانتدار و راستگو باشید .
    • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
      0 0
      بابای احمقت کارنسنجیده می کند جناب دانش ازاد کار سپاه سنجیده درست است درچارچوب دفاع ازایران بوده پاکستان نوکرامریکا وغلط اضافی کرده
    • علی IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
      0 0
      اولا پاسخ پاکستان از نظر نوع تسلیحات با موشک های مورد استفاده توسط سپاه به هیچ وجه قابل قیاس نیست؛ارتش پاکستان به جز پهپاد های کوچک انتحاری،دست ساز و پیش پا افتاده و راکت هایی که حدود ۲۰کیلوگرم مواد منفجره داره(که خودشون با اغراق میگن موشک) چیز بیشتری استفاده نکرده چرا شما میفرمائید به شدت پاسخ داده؟!! دوما اقدام سپاه باتوجه به شرایط منطقه کاملا به موقع و بجا بوده الآن دیگه همه میدونن تروریست های هدف قرارگرفته؛درصدد حمله گسترده به مرزهای شرقی کشور بودن. از لحاظ سیاست حسن همجواری هم کافیه بدونید پاکستان با همکاری عربستان سعودی سالیان سال هست که گروهک تروریستی جیش الظلم را پشتیبانی مالی و تسلیحاتی میکنه تا بر علیه امنیت ملی کشور ما جنایات جنگی مرتکب بشن!حُسن همجواری دوجانبه هست و طبیعتا دوطرف باید به اون پایبند باشن وقتی پاکستان نیست پس ماهم پایبند نیستیم!!
  • ابراهیم IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    7 1
    و تنها چیز که مهم نیست جان کودکان و انسان هاست
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    3 0
    مرکز رو کامل ببندید تا وقتی که به التماس نیفتادند و خودشون تمام افراد رو تحویل ندادند اجازه هیچ روابط اقتصادی رو بهشون ندهید تا به غلط کردن بیافتند ، اگر اینها حسن نیت داشتند نباید اجازه فعالیت یه مشت پا پتی رو میدادند ، البته که ضعف از ما و مسئولین سیاسی و نظامی هست که کار به اینجا رسیده
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    4 2
    رهبر انقلاب چند سال قبل هنگام یاداوری مصیبت سیل پاکستان با بغض سنگینی خطبه نماز را ادامه دادند
  • سجاد IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    ساده انگاری هست که اقدامات سیاسی و نظامی اخیر پاکستان رو با یک بیانیه مصلحتی و دروغین،فراموش کنیم،،رزمایش مشترک با جمهوری آذرباییجان و ترکیه در حاشیه رود ارس،یا همکاری کتمل با عربستان سعودی و سایر کشورهای عربی ضد ایران،و همچنین اعطای آزادی کامل به گروهک های تروریستی ضد ایرانی،نیات کامل اسلام آباد علیه ایران رو نشان داده و میدهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس