حامدی‌فر در لیست مازاد نیست؛ بازیکن خاطی در آرزوی بهبودی یامگا

اگرچه جواد نکونام از بی‌احتیاطی و بازی خشن امید حامدی‌فر در تمرین استقلال به شدت ناراحت است اما هنوز او را در فهرست قطعی مازاد استقلال قرار نداده است.

به گزارش مشرق، امید حامدی‌فر در فهرست مازاد استقلال قرار گرفت؟ همه‌چیز از مصدومیت کوین یامگا شروع شد، از روزی که بازیکن محبوب جواد نکونام با مصدومیت شدید از ناحیه چشم روبرو شد.

سرمربی استقلال بارها و بارها در تمرین از حامدی‌فر خواسته بود تا آرامتر بازی کند، او به هافبک جوان تیمش تاکید کرده بود از انجام بازی خطرناک خودداری کند تا همبازیانش کمتر در معرض مصدومیت قرار بگیرند.

اما در نهایت یک اتفاق ناخواسته در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی جنجال بزرگی را به همراه داشت. مثل همیشه آبی‌ها بدن‌هایشان را گرم کرده و تمرینات تاکتیکی را پشت سر گذاشتند. بخش پایانی تمرین به بازی فوتبال اختصاص داشت که کوین یامگا و امید حامدی‌فر بر سر تصاحب توپ درگیری شدند. برخورد استوک امید حامدی‌فر با چشم چپ مهاجم فرانسوی باعث خونریزی شدید این بازیکن از ناحیه چشم و صورت شد و چند دقیقه بعد آمبولانس یامگا را به بیمارستان برد.

مصدومیت یامگا بیشتر از همه ناراحتی حامدی‌فر را به همراه داشت و او از اینکه بی احتیاطی‌اش باعث مصدومیت همبازی‌اش شد، عذاب وجدان گرفته و شرایط روحی روانی مساعدی نداشت. ناراحتی و عدم تمرین او با استقلال باعث شد تا شایعاتی شکل بگیرد مبنی بر اینکه نکونام حامدی‌فر را در لیست مازاد قرار داده است!

حامدی‌فر حتی به بیمارستان رفت و با انتشار تصویری از خود در کنار ستاره فرانسوی آبی‌ها روی تخت بیمارستان نوشت: «تیم فوتبال مثل خانواده میمونه. آدم وقتی می‌بینه یکی از اعضای خانواده‌اش روی تخت بیمارستانه، قلبش درد میگیره. تو این خانواده و تیم هیچکس غمگین‌تر از من نیست؛ طوری که نه می‌تونم تمرین کنم و نه می‌تونم درست بخوابم. واقعا شرمنده هستم و مهم‌ترین چیز برام تو زندگی در حال حاضر سلامتی کوین برادرم هستش.»

پیگیری‌ها حکایت از این دارد که جواد نکونام اگرچه از بازی خشن حامدی‌فر ناراحت بود اما نام او را در فهرست مازاد قرار نداده است. نکونام اعتقاد دارد این اتفاق تلخ اما در فوتبال طبیعی است و ممکن بود برای هر بازیکن دیگری نیز رخ دهد.

او شاید در روزهای آینده و با جذب بازیکن در پست هافبک تصمیمش را تغییر و حامدی‌فر را کنار بگذارد اما در مقطع فعلی و با توجه به اینکه بازیکنی را جذب نکرده، تصمیمی برای قطع همکاری با بازیکنی که این روزها خودش نادم‌تر از همه است، ندارد.

پزشک تیم استقلال در گفت‌وگویی که با رسانه باشگاه استقلال انجام داد، به تشریح وضعیت یامگا پرداخت و گفت مصدومیت این بازیکن به قدری شدید و نادر بوده که او در طول ۲۲ سال فعالیت ورزشی‌اش چنین چیزی ندیده است!

چیزی که بیشتر باعث نگرانی هواداران شد، این بود که پزشک استقلال گفت هنوز بینایی چشم چپ یامگا به طور کامل برنگشته و به زمان بیشتری نیاز است تا شوکی که به اعصاب چشم این بازیکن وارد شده کاملا برطرف شود و البته خوشبختانه نابینایی یامگا را تایید نکرد که می‌تواند خبر خوبی باشد.

البته پیگیری‌های خبرنگار ورزشی ایرنا حکایت از این دارد یامگا به زودی دو جراحی دیگر را پشت سر خواهد گذاشت. این جراحی‌ها باعث می‌شود او بینایی خود را به طور کامل به دست آورده و البته آرام آرام آماده تمرین شود. هر چند برخی منابع بر این باور هستند که بازیکن تاثیرگذار آبی‌ها حداقل سه ماه دور از مستطیل سبز خواهد بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس