به گزارش مشرق، کانال تلگرامی شید تی‌وی، ویدیویی از اظهارات مایک والاس، نماینده پارلمان اروپا علیه نسل کشی مردم فلسطین به دست اسرائیل منتشر کرد:

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • DE ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    28 3
    نه یاد نگرفته است و نخواهد گرفت چون هنوز آلمانی ها را نشناخته اید رحم و مروت و دوستی در ذات این مردم وجود ندارد باید سی سال با آنها زندگی کنید تا متوجه شوید. مشاجره ی هر روز ما با همکاران و آشنایان و نه دوستان ( چون لیاقت دوستی را ندارند) که چگونه برای مرگ طبیعی مهسا امینی، های و هوی می‌کردید و در تمام رادیو و تلویزیون شب و روز تنفر علیه ایران و ایرانی پخش می‌کردید ولی برای کشته شدند دهها هزار زن و کودک و مرد بیگناه زیر چشمی با یک پوزخند گذر میکنید و طبق معمول جوابی نخواهید شنید. مرز حق و باطل دقیقا مشخص شده است.
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
      21 2
      المانی ها یا بهتر بگویم غربی ها برای منافع دنیایی خود حاضرند هرجنایتی ( جنگ . تجاوز . شکنجه . ترور . و...) را بکنند ؛حمایت از جنایتکار که برای انها کاری ندارد . انها اخرت را فراموش کرده اند . تفکر بی دینی انها را به سمت غرق شدن در گناه میکشاند . وقتی کلیسای غرب ازدواج همجنس بازان و ازدواج با حیوانات را عادی سازی میکند از سیاستمداران غربی چه انتظاری دارید ؟ غرب باید منتظر فرپاشی و انهدام الهی باشد
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
      22 0
      درود بر شما دقیقا همینطوره ، هم حق واضحه هم باطل ،مگر اینکه کسی عمدا بخواد کوردلی رو‌ ترجیح بده، که در اینصورت قطعا باید منتظر مواخذه ای شدید در پیشگاه الهی باشه , هزاران کودک دارن کشته میشن و سکوت در برابر این ظلم واضح مساویست با شراکت در این نسل کشی بزرگ ،دیگه ظلم دیگه از این واضحتر ؟؟!!!
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    2 8
    دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید
  • قریشی IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    4 3
    آلمانی که خودش بواسطه وجود پایگاههای امریکا در خاکش هنوز هم یک کشور اشغال شده است و عملا شهامت نزدیک شدن به حریم زمینی و هوایی پایگاههای امریکا در خاک خودش رو نداره در ذهن من یک کشور مستعمره ذلیل و بدبخته که فقط باید به فکر نجات خودش از فروپاشی اقتصادی اتحادیه اروپا باشه نه اینکه با وجود کسری بوده بیاد میلیارده دلار تانک و موشک و راکت و نفربر به اوکراین ارسال کنه و یا از اسرائیل ملعون دفاع کنه!
  • روجا IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    4 1
    آلمان تروریستهای تجزیه طلب را در کردستان عراق حمایت مالی و تسلیحاتی و تبلیغاتی می کند و به آنها آموزش می دهد هر جا و هر زنان خواست آنریکایی ها باشد آلمانی ها همانجادهستند و همان کاری که آنریکایی ها می خواهند انجام می دهند ‌ در تحریم ایران آلمانی ها هر چی کم نگذاشتند حنا وابسته فرهنگی !! آلمان در ایران در حال سازمان دهی روشنفکر تروریستها و آغتشاش و آشوب هستند. متاسفانه مسئولین هم به همه رفتارهای ضد بشری آلمان بی توجه هستند.
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    0 19
    بدیش اینه که سلمانی نرفته
  • اا IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    2 0
    تاوان آن هیتلر رو باید مسلمونها بدن هرچند آدم با جنایات صگیونها به این فکر میکنه که هیتلر حق داشت
  • سهیل بشردوست DE ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    16 1
    مردم آلمان امروز مردم آلمان یک قرن پیش نیستند و این مقایسه بی انصافیه
    • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
      2 1
      نژادپرستی درژن آلمانیها نهادیده است آلمان نازی درزمانی خودراازدیگران برترمی دید وبرای کشورگشایی جنگ ویرانگری دردنیا به راه انداخت و حالا اسراییل رامثل خودش می داند که سرزمینهای فلسطین را غصب کرد و ادامه شهرک سازی وآواره کردن وکشتارمردم بوده وهست
    • DE ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
      2 0
      از کوزه همان برون تراوت که در اوست. دولت آلمان و رسانه ها و سیستم سیاست خارجی نماینده ی مردم آلمان هستند مشخص نیست این یک قرن را از کجا آوردی جنگ جهانی دوم هشتاد سال پیش بود بعد از آن هم سیاست کثیف مداخله و خرابکاری در امور دیگر کشورها فروش گازهای سمی و شیمیایی به عراق هم یک قرن پیش بود؟ عجب قیاس مع الفارقی بود!!! هر جا زندگی میکنی دلت با حقانیت و انسانیت باشه وجدان انسانی مرز و بوم نمی‌شناسد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس