شرط تراکتور برای آقاسی؛ پرشورها ۲ بازیکن استقلال را می‌خواهند

باشگاه تراکتور برای اینکه امیر حسین زاده و عارف آقاسی را به استقلال بدهد شرط های ویژه‌ای را تعیین کرده است، شرط‌هایی که به طور حتم با مخالفت استقلال روبرو خواهد شد.

به گزارش مشرق، عارف آقاسی و امیرحسین حسین زاده دو بازیکنی هستند که در ابتدای فصل هم در فهرست استقلال حضور داشتند اما به تبریز رفتند.

باشگاه استقلال برزای جذب این دو بازیکن مذاکراتی را با تبریزی‌ها داشته است.

گفته می‌شود باشگاه تراکتور برای اینکه رضایت‌نامه عارف آقاسی و امیرحسین حسین زاده را صادر کند شرط‌های عجیبی را گذاشته است که بعید به نظر می‌رسد با موافقت جواد نکونام روبرو شود.

آقاسی در این فصل در ترکیب ثابت دفاعی تراکتور به میدان رفت و نمایش‌های خوبی را به اجرا گذاشته است، او یکی از ستون‌های دفاعی تیمش محسوب شده و تبریزی‌ها حاضر نیستند به راحتی این بازیکن را از ذست بدهند.

از تبریز خبر می‌رسد تراکتوری‌ها برای جدایی آقاسی شرط عجیبی را گذاشته‌اند که به طور حتم با مخالفت جواد نکونام مواجه خواهد شد.

آنها اعلام کرده‌اند در صورتی که استقلال آقاسی را بخواهد دو بازیکن را در اختیار تراکتور قرار دهد،اولین بازیکنی که آنها خواهان حضورش در تبریز هستند آرش رضاوند نام دارد و دومین بازیکن نیز از بین آرمان رمضانی و گوستاوو بلانکو باشد.

اما شرط تبریزی‌ها برای امیر حسین حسین زاده فقط پرداخت پول است، تراکتور در ابتدای فصل مبلغ ۸۰۰ هزار دلار برای صدور رضایت‌نامه حسین‌زاده هزینه کرده است و به استقلالی‌ها اعلام کرده است در صورتی که این بازیکن را بخواهید باید ۴۰ میلیارد تومان پرداخت کنید. به نظر نمی‌رسد نکونام با این شروط موافقت کند و باید آنها را منتفی قلمداد کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس