کد خبر 1567049
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایران، شهر خورشید نوشت:

اضطراب هژمون ها / رؤیایی به قیمت نابودی یک سرزمین

(کسی که به هنگام یاری (ولیّ/رهبر) خود بخوابد، با لگد دشمن از خواب بیدار خواهد شد! امام علی ع)

زمانیکه دوربین فیلمبردار بر روی سنگر های گلی اوکراین حرکت می‌کرد ناگهان یک سرباز زن اوکراینی که در حال حفر سنگر در خط مقدم در شرق اوکراین بود ، جلوی دوربین شروع به شکایت کرد.

مدت هاست که دیگر دیدن سربازان زن در حال کندن سنگر و ساعتی بعد در حال جان کندن یا مرگ در خط مقدم امری عادی شده است.

دیگر حضور جمعیت مردان جوان و میانسال در خط مقدم تقریبا از بین رفته است و امروز مینی پیشوا ژنرال زلنسکی قهرمان غربگدا های ایران دستور اعزام سالمندان و زنان بیشتری را به سنگرهای گل آلود می دهد.

امروز دیگر به لطف سیاست های دولت زلنسکی جمعیت اوکراین از 44 میلیون نفر به 16 تا 18 میلیون نفر کاهش یافته است.

بیش از 1.5 میلیون سرباز جان خود را از دست دادند، میلیون ها نفر دیگر مجروح شدند و اکنون وظیفه نگه داشتن سنگرها به عهده زنان 18 تا 60 ساله و مردان بین 50 تا 90 سال است.

مردن برای وطن ممکن است افتخارآمیز باشد، اما نمی توان برای قدرت، ثروت و جاه طلبی یک نفر یهودی الاصل یا یک هژمون در 10 هزار کیلومتر آن طرف تر با افتخار مُرد، مخصوصاً اگر در مدت کوتاهی توسط تبلیغات ناتو رادیکال شده باشید، حتی اگر از همان آمریکا هم آمده باشید.

خاک تعهد و نسب، در این مورد نمی تواند معنای باشکوهی پیدا کند و هر جور به ماجرا نگاه کنید به یک حماقت تاریخی می‌رسیم که مردم این کشور با دست خود کشورشان را نابود کردند.

وقتی ملتی بخاطر حماقت و یا رویای مسخره پیوستن به کانون قدرت و ثروت آن هم بدون منطق عقلانی اهداف ، کشور خود را تا مرز تجزیه می‌برد، هر خونی که از آنها ریخته شود، این کشور را یک قدم به تجزیه نزدیک تر می کند. پس دیگر نمی‌توان گفت این مردم بخاطر خاک و کشور خود کشته می‌شوند و مرگ آنها قابل احترام است.

نخیر آنها برای آنکه آمریکا و کشورهای اروپایی مهلت بیشتری برای چپاول جهان داشته باشند، به جنگ رفته اند و با دادن خون خود اوکراین را به سمت تجزیه محض هل می‌دهند.

اگر شما هم روزی دیدید که در جنگ یک دولت فاسد که تنها هدفش خدمت به اربابانش در غرب است، گم شده اید، دیگر دیر شده و این شانس را نخواهید داشت که خون شما باعث شود کشورتان استقلال خودش را باز یابد و حداقل امیدوار باشید که در آینده نسل بعدی در خانواده من نجات پیدا خواهند کرد .

بسیاری از مردان خانواده در اوکراین با این رویا به جبهه رفتند که فرزندانشان در رفاه و آسایش خواهند بود اما زمانی به حقیقت ماجرا پی بردند که تنها چند ساعت از عمر آنان باقی مانده بود،و در آن لحظه فقط از خود یک سوال می پرسیدند خب بعد چه خواهد شد؟چه بلایی بر سر همسر، فرزندان و پدر و مادر من

خواهد آمد؟

تنها یک سال بعد از این کشته شدن، جواب سوال خود را در همان جبهه های گل آلود بدست آوردند، پاسخ روشن بود: امروز برادران، خواهران ، پسران،دختران، مادران، پدران و حتی پدربزرگ و مادربزرگ هایشان هم به سربازی و حضور در همین جبهه های گل آلود فراخوانده شدند.

پاسخ آن سوال این است که خانواده های آنان همگی در همین جبهه های گل‌آلود سرد ناپدید خواهند شد.

امروز زمان ناپدید شدن خانواده های اوکراین است و فردا برای خانواده های یک کشور دیگر که مردمان آن نسبت به آینده و سرنوشت خاک خود طبق نصیحت دشمنان خود بی تفاوت

شده اند...

همه آنها برای ادامه جنگ برای یک روز دیگر و تضعیف روسیه به عنوان دشمن هژمون غرب استفاده می شوند تا بایدن، تیم هیلاری و نولاند بتوانند تاج و تخت خود را حفظ کنند.

این یک داستان نیست بلکه یک واقعیت است که ملت‌های در خواب دیگر اگر از خواب بیدار نشوند باید به‌عنوان برده غرب به خواب ابدی بروند.

گرچه آنها از لحظه‌ای که به شوق رویای آمریکایی شدن لبخند زدند ، برده‌ شده بودند.

امروز دیگر هژمون غرب، هرگز فرصت بیدار شدن را به آنها نخواهد داد و لحظه ای که به جبر بیدار شوند، لحظه ای است که خود و خانواده هایشان را در سنگرهای گل آلود ویران شده شبیه سنگرهای اوکراین می‌بینند که دیگر برای هر کاری بسیار دیر شده است.

این یک واقعیت است که با افزایش اضطراب هژمونیک جهانی ، هر ملتی ممکن است به چنین سرنوشتی دچار شود.

به مردم کشورهای منطقه غرب آسیا میگویم که با افزایش بحران های جهانی هر لحظه ممکن است شما هدف بعدی باشید.

پس تا دیر نشده بیدار شوید و به همراه ایران و هژمون جدیدش آینده خود و کشورتان را تضمین کنید.

ما برای چنین روزی 40 سال انواع و اقسام هزینه ها را دادیم که مردمان ما امروز در سنگرهای گل آلود بیدار نشوند و تازه متوجه شوند که برای هژمون های غرب یا شرق قرار است کشته شوند و حکومت و سرزمین هایشان به مانند عثمانی و... به تاریخ بپیوندد بلکه اگر زمانی قرار باشد بجنگند و کشته شوند به واقع برای خاک و آینده فرزندان خود بجنگند.

چیزی که مشخص است یک جنگ جهانی در راه است و چاره ای برای فرار از آن وجود ندارد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    3 4
    نه
    • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
      1 0
      .... ، ده، یازده، دوازده....!!
    • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
      0 0
      نه و مرض
  • عمو IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    1 1
    من توی ذهن هر جنگ افروزی می زنم ولی اسرائیل باید نابود شود .
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    1 1
    خوب تو هر کشوری آدم احمق وجود داره، مثل غربگداهای کلنگی خودمون
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    1 0
    کلأ نوکری یه مشت یانکی گاوچرون تروريست همجنس باز آدمکش و اروپایی‌های نوکرشون آخر و عاقبت نداشته و نخواهد داشت، غربگداها گوشیو وردارن!!
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    1 1
    همین که هست،اوکراینی ها در صورت تسلیم نشدن در برابر ارتش سرخ روسیه ،دو راه بیشتر ندارند، سرباز شوند و در نبرد کشته شوند یا به صنعت ساخت فیلم و بردگی غربی ها بپیوندند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس