گازگرفتگی و مسمویت ۱۷ مسافر در یک هتل آپارتمان مشهد

رئیس ایستگاه های ۴۶،۳۲،۲۴ آتش نشانی مشهد از مسمویت ۱۷ مسافر بر اثر نشت گاز در یک هتل آپارتمان در این شهر خبر داد.

به گزارش مشرق، سید مرتضی داوودی مقدم اظهار کرد: بامداد امروز، در پی تماس با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گازگرفتگی، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۳۲ را به محل حادثه واقع در خیابان امام رضا(ع) اعزام کرد.

سید مرتضی داوودی مقدم رئیس ایستگاه های ۴۶،۳۲،۲۴ آتش نشانی مشهد، در این باره گفت: با حضور نجاتگران آتش‌نشانی در محل و بررسی میدانی مشخص شد تعدادی از مسافران که به صورت غیر اصولی اسکان داده شده بودند، به علت استنشاق گاز co با علائم تهوع و سرگیجه دچار مسمومیت شده که آتش‌نشانان بلافاصله با توجه به اهمیت سلامت مسافران اقدام به تخلیه فوری ساکنین هتل آپارتمان کردند.

وی با بیان اینکه این مسمومیت تلفات جانی نداشت، افزود: ۱۴ نفر از مسمومین اکسیژن تراپی و ۳ نفر دیگر به علت وخامت حال عمومی به نیروهای اورژانس تحویل داده شدند.

داوودی مقدم تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه نشت گاز co از قسمت موتورخانه این مجموعه تشخیص داده شده و برای کشف علت و منشا دقیق گازگرفتگی، تحقیقات توسط کارشناسان مربوطه در حال انجام است و آتش نشانان پس از پایان عملیات و تذکرات ایمنی لازم، محل حادثه را به عوامل شرکت گاز و نیروهای انتظامی مستقر تحویل دادند.

شایان ذکر است، با توجه به اینکه آتش‌نشانی اقامت در این هتل آپارتمان را به علت ناایمن بودن خطرناک دانسته با حضور عوامل انتظامی و قضایی ، از پذیرش مسافر در این مجموعه موقتا جلوگیری به عمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    0 2
    الان خون اینها بر عهده ی کیه؟
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    0 1
    ۱۷ نفر آدم خیلیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس