قلعه‌نویی: از کیفیت بازی تیم ملی راضی نیستم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از کیفیت بازی تیم ملی راضی نیستم.

به گزارش مشرق، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از دیدار ایران و فلسطین، اظهار داشت: بازی اول معمولا سخت است. از کیفیت بازی راضی نیستم ولی طبیعتا از نتیجه راضی هستم.

*شانس آوردیم دقیقه یک به گل رسیدیم

وی افزود: فلسطین تیم خیلی خوبی بود اما شانس آوردیم دقیقه یک به گل رسیدیم. اگر زمان می‌گذشت شرایط برای ما سخت تر می‌شد.

*باید هر بازی را برای خودمان حکم فینال بدانیم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: خداراشکر می‌کنیم که با این نتیجه بازی را بردیم. از بازیکنان تیم برای بازی اول راضی هستم ولی توقع داریم از بازی بعد کیفیت بازی ما بالاتر برود. تا فردا باید خوشحالی کنیم و از فردا باید فکر بازی مقابل هنگ کنگ باشیم. در این تورنمنت هیچ تیمی ضعیف نیست. علاوه براینکه به تیم‌ها احترام می‌گذاریم. باید هر بازی را برای خودمان حکم فینال بدانیم. هم فلسطینی‌ها و هم ایرانی‌ها از این بازی استقبال خوبی کردند.

*به تیم ملی خیلی خیلی امیدوارم

وی افزود: از طرفداران خودمان نهایت تشکر را می‌کنیم که در طول بازی حمایت کردند و انرژی خوبی به ما دادند. از باشگاه‌هایی هم که قبل از بازی پیام دادند و برای تیم ملی آرزوی موفقیت کردند نهایت تشکر را داریم. هم برای من پیام فرستادند هم روی کانال باشگاه‌های خودشان پیام گذاشتند. این نشان می‌دهد این مردم دوست دارند تیم ملی‌شان نتیجه بگیرد. امیدواریم بازی به بازی کیفیت ما بالاتر برود و نتایج خوبی بگیریم. به این تیم خیلی خیلی امیدوارم.

*سامان فلاح هم می‌توانست به میدان برود

قلعه نویی درخصوص اینکه مصدومیت شجاع خلیل زاده چه تاثیری روی روند تیم گذاشت، گفت: خوشبختانه یک تیم واحد هستیم و بازیکنان با هم زیاد فاصله ندارند. حتی سامان فلاح هم می‌توانست در این بازی به میدان برود. امیدواریم شجاع مشکل خاصی نداشته باشد.

*انصاری فرد و قائدی مزدشان را گرفتند

وی در خصوص اینکه استفاده از قائدی و انصاری فرد یک سورپرایز بود، اظهار داشت: هرکه درتمرینات آماده تر باشد را به زمین می‌فرستم که خوشبختانه همه آماده‌اند. بخشی براساس قدرت تیمی خودمان و بخشی هم براساس قدرت تیمی حریف شاید تغییراتی داشته باشیم. انصاری فرد و قائدی هم در اردو و هم در تیم باشگاهی آماده بودند و مزدشان را هم گرفتند. شاید در بازی‌های بعد تغییراتی هم داشته باشیم ولی خیلی خوشحالیم. نیروهای جایگزین هم خیلی خوب بازی کردند. مثلا محبی و سردار واقعا خوب بودند. این نشان می‌دهد هدف مشترکی دارند. چه 5 دقیقه بازی کنند چه 90 دقیقه، همه دوست دارند به تیم ملی‌شان کمک و به مردم را خوشحال کنند.

*2 نوع هافبک برای جنگندگی و بازیسازی قرار دادیم

سرمربی تیم ملی درمورد اینکه به نظر می‌رسد چینش هافبک‌ها باعث شد تیم حریف صاحب فضا شود و آیا برای بازی‌های بعدی برنامه‌ای جهت پوشش فضاها دارد، عنوان کرد: ترکیب تیم ما به خصوص در خط میانی به گونه‌ای بود که 2 نوع هافبک برای جنگندگی و بازیسازی گذاشتیم. این ترکیب تا الان خیلی به ما جواب داده است. کیفیت بازی ما خیلی خوب بود. زیاد هم به حریف فضا ندادیم.

*در 50 متر رو به جلوی خودمان خیلی توپ لو دادیم

وی افزود: یک ایراد داشتیم که باید آنالیز و آسیب شناسی کنیم؛ در 50 متر رو به جلوی خودمان خیلی توپ لو دادیم. این باعث می‌شد به مشکل بخوریم و مشکل تیمی ما بود. بازی اول هم بود و این اشتباهات باید اتفاق می‌افتاد. درمجموع از هافبک‌ها راضی هستم. شاید بعضی بازی‌ها هم یک مدل دیگر بازی کنیم تا فضا را از تیم حریف بگیریم ولی فعلا این ترکیبی است که درنظر گرفته‌ایم. آنچه از سامان قدوس می‌خواهیم انجام می‌دهد. هم جنگندگی لازم را دارد هم بازیسازی خوبی می‌کند. پاس‌هایی می‌دهد که می‌تواند گره بازی را باز کند.

*هم من عصبانی شدم و هم بیرانوند

قلعه نویی درخصوص اینکه بیرانوند پس از گل فلسطین عصبانی شده بود، گفت: درفوتبال مد شده به خصوص برای دروازه‌بان‌ها، به دنیال این هستند که کلین‌شیت کنند! گلی هم که خوردیم روی اشتباهات خودمان بود نه قدرت تاکتیکی حریف، طبیعتا هم من عصبانی شدم و هم بیرانوند ولی درمجموع تعویض‌های ما هم رو به جلو بود. یعنی اگر 2 مهاجم را بیرون آوردیم به جایش 2 مهاجم اضافه کردیم. در این بازی باید اینطور بازی می‌کردیم. این مدل بازی کردن هزینه هم دارد. بعضا ضدحمله می‌خورید و به حریف موقعیت می‌دهید ولی همینکه مردم، طرفداران و شما 5 گل دیدید، طبیعتا خوشحال هستید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تورج IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    3 5
    جلو ژاپن همچین لوله بشید.
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      3 2
      بزرگوار چطور میتوانید اینگونه صحبت کنید ؟؟؟...
  • IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    5 2
    لنگیا رو بنداز بیرون از تیم ملی اگهمیخوای نتیجه بگیری.اینا تیم باشگاهیشون 61 ساله در حسرت یه جام اسیاییه
  • ناشناس IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    1 6
    قلعه نوعی: از کیفیت بازی تیم ملی راضی نیستم استعفا بده
    • ایرانی با غیرت IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      1 4
      لطفا از سرمربی گری تیم ملی استعفا دهید تا جا برای امدن مربی محبوب و پا به سن گذاشته " قرمز" ها یعنی " اقا برانکو" باز شود تا او با امدنش تعدادی از پرسپولیسی هائی را که از تیم ملی خط خوردند نظیر احمد نورالهی را به تیم ملی برگرداند. اصولا اگر دیگی برای " قرمز " ها نجوشد بهتر است اصلا نجوشد!
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    0 3
    تیم ملی کند بازی میکرد ودرخط دفاع مشکل داره ودرمقابل حریفان قدر به مشکل می خوره
  • محمد GB ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    1 14
    آیا بهتر نیست که آقای قلعه نوعی در نوع صحبت همایش کمی فکر کنه وبه بازیکناش روحیه بده ‌بگه انتظارات بیشتر بود ومیتونستند بهتر از اینها باشند نه اینکه راضی نیستم ‌دفعه قبل هم گفته بود بازیکنانم راه میرفتند ، آقا فراموش نکن شما این بازیکنان رو برای بازی انتخاب می‌کنید و مسئولیتش هم با حضرت عالیست
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    3 0
    بازی دیشب خیلی خوب بود و بازی زیبایی را دیدیم ، از ابتدا جام خیلی سخت نگیرید، مراحل بعدی فشار بیشتری دارد
  • حمید IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    2 3
    به یاری خدا عراق عزیز قهرمان آسیا بشود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس