کد خبر 1565935
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
تعطیلی دو هفته ای پرسپولیس برای استراحت زمستانی

باشگاه تراکتور در تلاش است که هافبک مورد نظر پرسپولیسی‌ها را به خدمت بگیرد.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از این تیم، در این روزها در تکاپوی انتخاب جانشین اوست که برانکو ایوانکوویچ محتمل‌ترین گزینه برای هدایت این تیم است.

پیش از جدایی گل‌محمدی از قرمزها و با توجه به مشمول شدن میلاد سرلک برای خدمت سربازی، سرخپوشان در نظر داشتند تا با توجه به حضور احتمالی وی در تیم ملوان بندرانزلی، پوریا پورعلی هافبک ملوانی‌ها را در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرند.

بیشتر بخوانید:

درویش برای مذاکره با برانکو راهی قطر می‌شود

پورعلی هافبک ۲۵ ساله تیم ملوان که در این فصل عملکرد خوبی داشته مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار گرفته بود و سرمربی سابق سرخپوشان از مدیران باشگاه خواسته بود تا شرایط حضور این بازیکن را در تیمش فراهم کند اما با جدایی وی انتقال این هافبک به پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

این در شرایطی است که باشگاه تراکتور با نظر پاکو خمس به دنبال تقویت خط میانی خود است و یکی از گزینه‌های مورد نظر وی پورعلی هافبک انزلی‌چی‌هاست. پرشورها با توجه به جدایی گل‌محمدی فرصت را مغتنم شمرده‌اند و تلاش می‌کنند تا این هافبک را از پرسپولیس هایجک کنند و وی را به تبریز بیاورند. البته باشگاه ملوان فعلا با این انتقال مخالف است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس