یاوه‌گویی از روی هراس مقامات صهیونیست علیه حزب‌الله

مقامات رژیم صهیونیستی به یاوه گویی علیه حزب الله لبنان همزمان با ضربات مهلک مقاومت اسلامی لبنان، پرداختند.

به گزارش مشرق، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار حمله به حزب الله لبنان شد.

وی همچنین بر ضرورت تداوم جنگ غزه و عدم توقف آن تاکید کرد.

از سوی دیگر «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد که حزب الله لبنان را به سمت درگیری سوق می دهد و این تاوان سنگینی برایش به همراه خواهد داشت.

وی گفت:‌ ما آزادانه در حریم هوایی لبنان گشت زنی و با هر تهدیدی مقابله و هزینه سنگین به حزب الله وارد می‌کنیم.

هالیوی در ادامه یاوه گویی های خود ادعا کرد: منطقه جنوب لبنان منطقه درگیری است و این روند ادامه خواهد داشت. حزب الله تصمیم گرفته که سپر حماس باشد و ما تاوان سنگین بر آن تحمیل می کنیم.

این در حالی است که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد: جنگ را تا تحقق همه اهدافمان ادامه می‌دهیم و آرامش را به جبهه های جنوب و شمال بر می‌گردانیم. جنگ را تا آخر ادامه خواهیم داد. ما به حماس و حزب الله نشان دادیم که هر خرابکاری مهدور الدم است. ما به خانواده های اسیران متعهد می‌شویم که اسیران را برگردانیم و فلسطینیان به شمال غزه تا زمانی که جنگ در آنجا جریان دارد، بازنمی گردند.

حزب الله لبنان ضربات مهلکی به نظامیان صهیونیست وارد کرده است. «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی اخیر خود اعلام کرد که مراکز نظامی در مرز چندین بار هدف قرار گرفته‌اند و خسارات سنگین به دشمن صهیونیست وارد شده است. نظامیان رژیم صهیونیستی از ترس حملات حزب الله پنهان شده اند و شهرک نشینان حاضر به بازگشت به شهرک های مجاور لبنان نیستند و تلاش‌های کابینه این رژیم نیز راه به جایی نبرده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    1 1
    ما که یه عمر برا نابودی خانه ظلم این صهیونیست ها دعا کردیم، تحریم کردن تحمل کردیم،ترور کردن تحمل کردیم آیا خداوند فرج و پیروزی خواهد رساند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس