1

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی از رایزنی علی لاریجانی با شورای نگهبان برای تایید صلاحیت‌ متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس دوازدهم خبر داد.

به گزارش مشرق، رمضان شجاعی کیاسری،نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در مورد ارائه لیست توسط علی لاریجانی برای انتخابات مجلس دوازدهم،گفت:آقای لاریجانی لیست جداگانه ای برای انتخابات مجلس نمی دهند و حمایت وی از کاندیداها به صورت تشکیلاتی نخواهد بود بلکه به صورت فردی حمایت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: حتی اگر اصلاح طلبان،لاریجانی و روحانی هم ائتلاف کنند دستشان برای دادن لیست حداقل در تهران باز نیست چراکه با تعداد افرادی که از این طیف های سیاسی تایید صلاحیت شده اند امکان دادن لیست نیست.

شجاعی کیاسری بیان کرد: آقای لاریجانی رایزنی ها را با شورای نگهبان برای تایید صلاحیت متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس که صلاحیت شان رد شده است دارند و امیدواریم این رایزنی ها جواب دهد تعداد افرادی که صلاحیت شان تایید می شود بیشتر شود تا شاهد انتخاباتی با مشارکت بالا باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 19
  • مهران US ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    11 7
    با سلام آقای لاریجانی بدنبال گرفتن تایید صلاحیت برای خودش است. این شخص با حسن روحانی تو یک راهند و دستشان گردن هم دیگر است.
    • منتقد گمنام IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
      6 3
      موش تو سوراخ نمیرفت جارو به دمش میبست ! یکی را به ده راه نمی دادند سراغ کدخدا را می گرفت !
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    0 0
    اگه هر چی فتنه گره میخوان تایید کنند که دیگه چه نیازی به شورای نگهبان داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس