استادیوم اجوکیشن سیتی

نگاهی به اسامی تیم‌های بزرگی که در جام جهانی ۲۰۲۲ در استادیوم محل برگزاری بازی تیم ملی شکست خوردند جلب توجه می‌کند.

سرویس ورزش مشرق - تیم ملی فوتبال کشورمان فردا شب در ورزشگاه اجوکیشن سیتی دوحه به میدان خواهد رفت.

ورزشگاه اجوکیشن سیتی Education City (شهر آموزش) یک ورزشگاه فوتبال است که در الریان قطر قرار دارد و به عنوان مکانی برای برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در قطر ساخته شده‌ است. این ورزشگاه در محوطه دانشگاه‌های شهر آموزش بنیاد قطر واقع شده ‌است.

نگاهی به محل برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل فلسطین مشخص می‌کند این ورزشگاه متعلق به شهر الریان و نزدیک به هتل محل اقامت تیم ملی فوتبال کشورمان است.

ایران در قتل‌گاه بزرگان فوتبال به میدان می‌رود +عکس

از نکات جالب توجه در ارتباط با مسابقاتی که در دوره جام جهانی در همین استادیوم برگزار شد اینکه تیم ملی فوتبال برزیل در همین ورزشگاه و در دوره یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی به کرواسی باخت و حذف شد.

همچنین تیم ملی فوتبال اسپانیا در دوره یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ مراکش و در ضربات پنالتی شکست خورد و ماتادورها هم در همین استادیوم از جام جهانی خداحافظی کردند.

نگاهی به مسابقات مراحل گروهی در همین استادیوم نیز مشخص می‌کند تیم‌هایی همچون پرتغال و فرانسه از بزرگان فوتبال اروپا و عربستان و کره جنوبی از نامداران فوتبال قاره آسیا در این استادیوم شکست‌هایی را متحمل شده‌اند.

یادآور می‌شود؛ دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل فلسطین فردا از ساعت ۲۱ به وقت تهران در استادیوم اجوکیشن سیتی شهر البیان برگزار خواهد شد. ایران در دیدار سوم مقابل امارات هم در همین استادیوم به میدان خواهد رفت.

همچنین نکته جالب دیگر اینکه در صورت صعود شاگردان قلعه نویی به مرحله یک چهارم نهایی، دیدار احتمالی مقابل کره جنوبی هم در همین استادیوم اجوکیشن سیتی برگزار خواهد شد.

کره جنوبی در جام جهانی ۲۰۲۲ تمام دیدارهای مرحله گروهی خود را در این استادیوم برگزار کرد و یک برد مقابل پرتغال، یک باخت برابر غنا و یک مساوی برابر اروگوئه ثبت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 7
    تیم قلعه نوعی و این تیم ملی که رفتن دیدار فرمانده سپاه تیم مردم نیست و سرنوشت پارسال در انتظارشان است. علی دایی با علم به این موضوع و با توجه به اینکه این تیم غیر مردمی به طور قطع و در یک هشتم یا یک چهارم توسط ژاپن یا کره حذف خواهد شد و خیری از این جام نخواهد دید دیروز بعد از حضور در افتتاحیه سریع قطر را ترک کرد و به احترام مردم هم حاضر نشد به اردوی این تیم سر بزند.
    • سیدمحمدکمال IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
      1 0
      آب بریز اونجایی که میسوزه
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 4
    تیم قلعه نوعی به احتمال زیاد در همان اوایل مرحله دوم حذف می شود و بابت این حذف هم حواله واردات آئودی هم میگیرن و به ریش مردم می خندن
  • وحید IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    4 0
    تیم ملی ایران قهرمان جام ملتهای آسیا خواهد شد. پرسپولیسی هستم و آرزو می کنم تیم ملی ایران قهرمان جام ملتهای آسیا بشود و خواهد شد.
    • من IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
      1 0
      درود به شرفت با مرام . انشالله تیم ملی با موفقیت برمی گرده و دل دوستان این آب و خاک شاد و روسیاهی می مونه برای دشمنان و بدخواهانش. پاینده باشی میهن پرست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس