کشتی آزاد رنکینگ جهانی| زارع فینال تمام ایرانی را برد و المپیکی شد

امیرحسین زارع در مسابقات رنکینگ‌ جهانی به مدال طلا دست یافت و المپیکی شد.

به گزارش مشرق، در دومین روز از مسابقات کشتی آزاد رنکینگ جهانی امشب در فینال ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع و امیررضا معصومی مقابل هم قرار گرفتند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر ژیوی دنگ از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۱ بر صفر نیکلاس گیویازدوفسکی از آمریکا را از پیش رو برداشت. زارع در مرحله نیمه نهایی با توجه به عدم حضور گنو پتریاشویلی عنوان دار جهان و المپیک از گرجستان پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت.

امیررضا معصومی دیگر نماینده کشورمان که در گروه دیگر قرار دارد، در دور اول با نتیجه ۶ بر ۲ گیوی ماتچراشویلی از گرجستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۳ بر صفر یوسف حمیدا از مصر را از پیش رو برداشت. معصومی در دور سوم با نتیجه ۸ بر ۴ گئورگی مشویلدیشویلی از آذربایجان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۱ بر ۶ از سد میسون پاریس دارنده مدال برنز جهان از آمریکا گذشت.

دیدار فینال این وزن بین امیرحسین زارع و امیررضا معصومی برگزار شد که در پایان زارع با برتری ۵ بر صفر به پیروزی شد و ضمن کسب مدال طلا، سهمیه المپیک را هم گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    0 0
    مبارزه ۲ پلنگ ایرانی واقعا دیدنی بود و هر دو پهلوان مردانه جنگیدند‌ . البته اگر هر دو در ۱۲۵ کیلو عازم المپیک شوند طلا میگیرند ولیکن زارع بخاطر تجربه و پختگی بیشتر یک سرو گردن از معصومی بالاتر بود . انشاءالله در المپیک بعدی معصومی طلا خواهد گرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس