مردم به انتخاب نماینده اصلح و توانمند ترغیب شوند

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: باید مردم را به انتخاب نمایندگان اصلح، توانمند و دلسوز، برای توسعه هر چه بیشتر کشور ترغیب کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسین طائب عصر سه‌شنبه در نشست با جمعی از علما و روحانیون استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: دشمن به دنبال ایجاد اختلافات داخلی در آستانه انتخابات استا تا بتواند به هدف خود که همان چندگانگی است، دست یابد.

وی افزود: مشارکت پرشور در انتخابات پیش رو امری ضروری است و باید مردم را به انتخاب نمایندگان اصلح، توانمند و دلسوز، برای توسعه هر چه بیشتر کشور ترغیب کرد.

مردم به انتخاب نماینده اصلح و توانمند ترغیب شوند

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نماینده‌ای باید انتخاب شود که اقتصاد کشور را درک کند و به برنامه‌های اقتصادی شتاب ببخشد، تصریح کرد: این مهم با مشارکت گسترده مردم در انتخابات و انتخاب افراد شایسته محقق می‌شود.

حجت الاسلام طائب بیان کرد: دشمن به دنبال این است که تصویر فساد را در برابر مبارزه با فساد در کشورمان، بزرگ‌تر جلوه دهد، بنابراین باید هوشیار بود و واقعیات را در جامعه تببین کرد.

مردم به انتخاب نماینده اصلح و توانمند ترغیب شوند

وی حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از واردات بی‌رویه را مورد تاکید قرار داد و خواستار توجه به رونق تولید و امر اشتغال و پیشرفت در کشور شد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: به برکت طوفان‌الاقصی شاهد همبستگی قومی و مذهبی بین مسلمانان بودیم.

مردم به انتخاب نماینده اصلح و توانمند ترغیب شوند

حجت‌الاسلام طائب گفت: حمله تروریستی در کرمان و شهادت تعداد زیادی از هموطنان نیز بیانگر ضعف اسرائیل در جبهه علیه مقاومت و تلاش برای ضربه به امنیت داخلی ایران بود و این جنایت رژیم صهیونیستی از طرف مردم ایران محکوم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس