حجت الاسلام طائب - نمایه

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: حضور گسترده در انتخابات برای دفع تهدیدهای داخلی و پیشرفت کشور مهم است لذا باید احساس تکلیف کنیم که در میدان حضور داشته باشیم.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسین طائب پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی و پرسش و پاسخ دانشگاهیان استان کردستان که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، با گرامیداشت سالروز قیام مردم قم، اظهار داشت: این قیام منجر به تداوم قیام‌هایی در دیگر استان‌ها و در نهایت به پیروزی ۲۲ بهمن منتهی شد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز یک رای در انتخابات هم در تولید قدرت نقش دارد.

وی اذعان کرد: قدرت اساسی جمهوری اسلامی مردم هستند و امروز این نظام اسلامی در حوزه‌های چالشی به بازدارندگی رسیده است.

حجت‌الاسلام طائب خاطرنشان کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر حضور پرشور مردم در انتخابات برای تولید قدرت در مقابل دشمن است و علاوه بر آن برای ایجاد تحول در کشور است.

وی تاکید کرد: حضور گسترده در انتخابات برای دفع تهدیدهای داخلی و پیشرفت کشور مهم است لذا باید احساس تکلیف کنیم که در میدان حضور داشته باشیم.

حجت‌الاسلام طائب ادامه داد: در قرآن آمده است انجام عمل و کار برای پیشرفت است، اینجاست که دانشجو نباید فقط امور روزمره را ادامه دهد و نباید در رقابت های دفاعی و تولید علم عقب بمانیم.

وی در تشریح اقدامات و برنامه های پیش روی آمریکا گفت: آمریکا بعد از گذشت ۵۰ سال قانون امنیت ملی را تغییر داد و با امضای سند امنیت ملی در نظر دارد تا ۲۰۳۰ سرنوشت جهان را تغییر دهد و آن را در دست بگیرد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی آمریکایی ها در ابتدا این بود تا سال ۲۰۲۵ آمریکا بتواند به دهکده جهانی با کدخدایی خود دست یابد، اما موفق نشد و با شکست و با روندی نزولی وارد سال ۲۰۲۴ شدند و حالا به دنبال خلق تصویری جدید برای خود هستند.

وی ادامه داد: آمریکا در این مسیر کشورهای ایران، روسیه و چین را به عنوان مهم‌ترین تهدید های خود می‌داند لذا با برنامه های مختلف سعی داشته که قدرت این سه کشور را تخریب کند.

وی با اشاره به اینکه در این سند آمده که اگر آمریکا تا سال ۲۰۳۰ به کدخدایی نرسد به کشوری چند قطبی تبدیل خواهد شد، افزود: آمریکایی‌ها به دنبال آن بودند که با قدرت و نفوذ خود ارزش‌های آمریکایی را در جهان گسترش دهند و بزرگترین مانع خود را ارزش‌های دینی و بخصوص ارزش‌های اسلامی می‌دانستند.

عملیات طوفان الاقصی باعث تضعیف آمریکا شد

حجت الاسلام طائب اضافه کرد: روسیه در این میان پیش‌دستی کرد و برنامه‌ریزی آمریکا به هم خورد و در مقابل نیز حماس با عملیات طوفان الاقصی تمام برنامه‌های اسرائیل را دچار مشکل کرد و عناصر قدرت آن در فاز اول با آسیب جدی مواجه شدند.

وی تصریح کرد: امروز این مقاومت و پیش‌دستی فلسطینی‌ها معادلات آمریکا و اسرائیل را بر هم زده و آنها را تضعیف کرده است.

حجت‌الاسلام طائب با بیان اینکه آمریکا امروز ایران را به عنوان سومین و یکی از مهم‌ترین تهدیدات خود معرفی کرده است، افزود: تصور آنان این بود با فشار اقتصادی به مردم و کشور سبب اغتشاشات مردمی در داخل خواهند شد و بعد از اغتشاشات ایران پای میز مذاکره خواهد رفت و بعد آنها از ایران امتیازگیری کنند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی در پایان عنوان کرد: نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه انقلاب اسلامی با رهبری رهبر معظم انقلاب امروز با گذشت ۴۵ سال با اقتدار در حال حرکت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    7 0
    فقط شرکت در انتخابات باعث شکست دشمن نمیشه، مقابله با دزدی و اختلاس و رانت تاثیرش خیلی بیشتره.
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    0 15
    امسال مشارکت بالای 50% میشه. شک ندارم
    • FR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
      4 0
      آرزو بر ساندیس خور عیب نیست
    • عماد IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
      2 1
      من و کل خانواده ام را جزء ۵۰ درصد دوم بزار
  • ناصرزمانی IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    2 0
    آقای‌طائب،مردم‌‌بیشترازشمابه‌نظام‌وفادارندولی‌ شماها‌‌وهمفکرانتان‌کاری‌کرده‌ایدکه‌مردم‌ازشدت عصبانیت‌وگرسنگی‌‌نای‌راه‌رفتن‌به‌سوی‌صندوقها را ندارندفلذامردم‌هم‌ازشماهاانتظاردارندکمی‌هم‌به فکراین‌گرانی‌افسارگسیخته‌که‌عامل‌اصلی‌آن‌خود مسئولان‌است‌باشیدومردم‌هم‌حتمادرصحنه خواهند بود.
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    40 0
    با مرغ ١٠٠ هزار تومانى سفره مردم خاليه ديگه بايد علف خور بشن . مگه تو روايات نداريم اگه مسلماني ٤٠ روز گوشت نخوره بايد اذان و اقامه رو دوباره تو گوشش خوند ، خودتون كه روحانى هستى .جناب طائب با تمام احترامى كه براتون قائلم فقط نيروهاى نظامى و اطلاعاتى و خونواده هاشون و دولتى با خونواده هاشون اونم با اجبار بالا دستى شركت ميكنند بقيه مردم نه.مشاركت شهرها ى بزرگ١٠ تا ١٥ درصده . روستاها تا ٣٠ درصد.
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    4 0
    خودمان را فریب ندهیم باید کاری کنیم تا دشمن نتواند ملت را مایوس کند اگر دست روی دست بگذاریم آمار انتخابات به ۲۰ درصد هم نخواهد رسید
  • مهران IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    1 3
    با سلام شما حسن روحانی و دار و دسته اش را محاکمه کنید، تا حضور مردم گسترده شود.
  • حیدری IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    3 0
    جناب طائب مگر بودن یا نبودن مجلس فرقی هم برای ما داره فقط خواهشا دو مورد از خدمات این مجلس رو بفرمایید همین
  • مهدی IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    4 0
    برداشتن گرونی از زندگی ملت حضور مردم رو افزایش میده نه حرف تو خالی وپوچه بدون پشتوانه
  • ناشناس IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    2 0
    وقتی ایرانی ها دنبال کارومسکن می دوند به جایش ده میلیون ازجمعیت افغانها باعث گرانی مسکن وموادغذایی و بیکاری شده‌اند حالا باید نا امنی را به آن اضافه کنیم از تمام امکانات کشور استفاده می‌کنند بدون اینکه مالیاتی بدهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس