خون شهید «سیدرضی موسوی» به فروپاشی اسراییل شتاب می‌دهد

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر این باور است که خود شهدای جریان مقاومت از جمله سیدرضی موسوی، فروپاشی اسراییل را شتاب خواهد بخشید.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام «حسین طائب» مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی و مدیریتی سردار شهید «سید رضی موسوی» اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های شهید سید رضی موسوی، این بود که علاوه بر اینکه در جنگ مستقیم با اسراییل تأثیرگذار بود، در حمایت از جریان مقاومت و مستضعفین هم تلاش می‌کرد؛ وی همچنین در مقابله با «جریان‌های ضد امنیتی» که توسط استکبار جهانی ساخته شده بود، نقشی ویژه داشت.

وی با بیان اینکه شهید سیدرضی موسوی در دوره جنگ با داعش در سوریه و مناطق دیگر، از حمایت و پشتیبانی از جریان مقاومت غفلت نکرد افزود: شهید سید رضی موسوی، یک برادر رزمنده بود که هم در دوره دفاع مقدس و هم بعد از دفاع مقدس تا لحظه شهادت، با آمریکایی‌ها، اسراییلی‌ها و دست‌نشانده‌های داعشی آن‌ها مقابله کرد؛ یقین می‌دانم که خون این شهید در کنار خون شهدای غزه، شهدای حزب‌الله لبنان و سایر جبهه‌های مقاومت، سبب شتاب در فروپاشی اسراییل خواهد شد.

رییس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران با اشاره به عملیات «طوفان‌الاقصی» گفت: سیستم اطلاعاتی اسراییلی‌ها طی این عملیات در غفلت کامل بود و چهار سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، عقب ماند؛ همچنین سیستم «واکنش سریع ارتش اسراییل» و دستگاه رسانه‌ای آن‌ها جا ماندند؛ جریان مقاومت در واقع توانست در جنگ ترکیبی نامتقارن، پیامش را به دنیا برساند، به گونه‌ای که امروز حتی در درون دانشگاه‌های آمریکا، از مقاومت و ملت مظلوم فلسطین حمایت می‌شود.

حجت‌الاسلام طائب با اشاره به هدف اصلی صهیونیست‌ها از ترور شهید سیدرضی موسوی، افزود: صهیونیست‌ها برای جبران این عقب‌ماندگی‌ها، به خلق یک سری «عناوین جدید از پیروزی» برای زنده نشان‌دادن خود نیاز دارند و به این ترتیب، شبیه همان کاری که ترامپ در به شهادت‌رساندن سپهبد سلیمانی انجام داد را صورت دادند.

تعارض‌ها در اراضی اشغالی، آتش زیر خاکستر است

وی افزود: اسراییلی‌ها و آمریکایی‌ها فکر می‌کنند می‌توانند توازن وحشت و خطر را به نفع خود تغییر دهند، در حالی که ما دیگر از این عنوان‌ها گذشته‌ایم و وضع آن‌ها بدتر از این حرف‌ها است که با چند عملیات ویژه بتوانند بر «افکار شهرک‌نشینان صهیونیست» و حتی روی افکار سایر ملل تأثیر بگذارند.

حجت‌الاسلام طائب گفت: امروز شاهد وضعیتی فلاکت‌بار در اسراییل هستیم و «مهاجرت معکوس» در اراضی اشغالی، به شدت افزایش پیدا کرده است؛ اگرچه صهیونیست‌ها توانستند در جنگ غزه تا حدی تعارض‌های داخلی خود را سرکوب کنند اما این تعارض‌ها مانند آتش زیر خاکستر است که به سرعت شعله می‌گیرد و اسراییل را به آتش می‌کشد.

رییس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران افزود: اقداماتی نظیر ترور ناجوانمردانه شهید سید رضی موسوی، تأثیری بر تغییر روندها نخواهد داشت و به فضل الهی، این خون‌ها شتاب بیشتری به مبارزه جریان مقاومت علیه صهیونیست‌ها خواهد داد.

وی افزود: همه جریان مقاومت، از مقاومت ملت فلسطین که در محاصره همه‌جانبه صهیونیست‌ها قرار داشته و دارد، پشتیبانی می‌کند و در واقع شما دارید دشمن را می‌زنید که دشمن هم در مقابل، شما را مورد هدف قرار می‌دهد.

تفاوت عملیات طوفان‌الاقصی با عملیات‌های قبلی در این است که همیشه ملت مظلوم فلسطین، پدافندی عمل می‌کرد اما این بار و برای اینکه از هجوم اسراییلی‌ها پیشگیری کند، عملیات آفندی انجام داد؛ لذا کسی که عملیات آفندی انجام می‌دهد، در واقع دارد اعمال نظر و اعمال قدرت می‌کند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران اضافه کرد: صهیونیست‌ها با هدف تغییر در افکار عمومی جهان، جسارت کردند و جناب سید رضی موسوی را به شهادت رساندند که ان‌شاءالله در جای خودش، یک انتقام جانانه گرفته خواهد شد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 37
  • مهدی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    2 8
    انشالله
  • US ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    52 4
    در پی هر تروری ادعای انتقام جانانه و غیر جانانه از طرف مقامات بسیار تکرار میشود و نزد مردم تبدیل به جوک و ادعای تو خالی شده و علیرغم اعلام پایان زمان بزن و در رو هیچ انتقامی صورت نگرفته و دشمن هم بخوبی این را می داند و هر بار گستاخ تر رفتار میکند تا تو خالی بودن این ادعا را به سخره بگیرد لااقل سکوت کنید تا بیش از این احساسات مردم جریحه دار نشود. .
    • جامد IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      30 0
      اینا جز فحش از دور مگه چیزی بلدن
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    42 3
    متاسفانه بیشتر شما شعار می دهید تا عمل وتا این روش را دارید هیچ اتفاقی نمی افتد
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    20 2
    فکر نکنم
  • مهدی US ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    1 2
    تنها راه اقتدار جواب قاطع و در خور این وحشی های بی شرف آدم خور است. من نمی فهمم چرا کسانیکه توی حکومت هستند چرا سر مسائل مهم امنیتی و اقتدار اینقدر دست به عسا و محافظه کارند. اگر جواب این اوباش را ندهید هر روز باید یکی از بهترین و فداکار ترین ثروت های این مملکت را از دست بدهیم. مسامحه با دشمن کافی است آقایان.
  • احمد IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    13 0
    اگر میشد همین طوری که با گرانی های یی حد و حساب از مردم ایران انتقام گرفتید اگر هم همین انتقام را از اسراییل بتوانید بگیرید اسراییل دو روزه میمیرد.
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    15 1
    ببینینم و تعریف کنیم آخرین شانس شما که ثابت کنید فقط شعار نمی دین... دیگه داریم خسته می شیم واقعاً از این همه شعار.... بزنین یه تلفات سنگین بذارین رو دستشون بفهمین این ماجراجوییا هزینه داره اگه الان آمریکا بود طوری حمله می کرد که طرف مقابل دیگه تا 1000 سال فکر ترور فرمانده و بمباران و اینا نبود... آمریکا عمل می کنه شما مثل ترسو ها فقط شعار می دین.... کو عمل؟؟؟ واقعاً داریم خسته می شیم از این همه شعار تو خالی
  • حسین IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    7 0
    برای فروپاشی اسراییل پراید را مجانی بدهید به مردم اونجا
  • ج د ا IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    0 0
    شما هنوز عامل جنایت شاهچراغ رو زنده نگهداشتید و صدبار فرستادید برای تجدید نظر ... این چ رسمی هست که دارید؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس