وحیدی: غیرواقعی خواندن انتخابات، تهمت بزرگ و بازی در زمین دشمن است

وزیر کشور با ابراز خرسندی از افزایش تایید صلاحیت‌ها در هیئت نظارت بر انتخابات، گفت: رقابت‌های انتخاباتی باید برنامه‌محور باشد که در این صورت، همه جریان‌ها نماینده دارند.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه در پایان همایش انتخابات و احزاب افزود: احزاب و سلایق مختلف باید با هم حرف بزنند که یک دستور دینی و راهگشا است.

وزیر کشور با بیان اینکه می‌توان حرف‌های مشترک خود را یافت و بسیاری از سوءتفاهم‌ها را برطرف کرد خانه احزاب را بهترین محل برای برگزاری این گفت‌وگوها دانست و اضافه کرد: باید در خانه احزاب سازوکاری طراحی شود تا این گفت‌وگوها مستمر باشد.

وحیدی با تاکید بر توجه به منافع، امنیت و مصالح ملی، تصریح کرد: با در نظر داشتن این ارزش‌ها، می‌توان کارها را به انجام رساند.

وزیر کشور درباره مشارکت حداکثری در انتخابات هم گفت: برابر این مبانی تکلیف داریم مردم را برای حضور در انتخابات تشویق کنیم.

وحیدی به جنایت تروریستی در کرمان هم اشاره کرد و ادامه داد: موارد بسیاری از اینگونه عملیات‌ها در کشور خنثی شده بود. امروز تمام جریانات تروریستی مستقیما از سرویس‌های خارجی هدایت می‌شوند.

وی اضافه کرد: دشمنان خیلی جدی هستند و کاری به جریان‌های سیاسی داخل کشور ندارند. برای آنها، جان زن و بچه، اصولگرا و اصلاح‌طلب ندارد.

وزیر کشور درباره سلامت انتخابات هم یادآور شد: بیش از ۲ هزار شکایت نشان دهنده اعتماد به سازوکار انتخابات است.

وحیدی افزود: برخی افراد که در هیئت‌های اجرایی احراز صلاحیت نشده بودند، در هیئت نظارت تایید شدند و ما خوشحال شدیم، چون از ابتدا هم مایل به رد صلاحیت نبودیم.

وی با ابراز تاسف از اینکه رقابت‌های انتخاباتی فرد محور شده است، گفت: باید رقابت‌ها بر سر برنامه‌ها باشد و افراد برنامه‌های خود را برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی ارائه کنند، وقتی رقابت‌ها بر سر اندیشه و فکر باشد، همه جریانات نماینده دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • احمد IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    80 3
    با توجه به حادثه تروریستی کرمان و شهدای متعدد فراجا از ابتدای سال تاکنون انتظار این بود وزیر کشور تا مدتی نطقی نداشته باشند.
    • منتقد گمنام IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
      3 0
      بهترین برنامه وقتی با وتو محافلی مواجهه شود با بی برنامگی فرق ندارد
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    6 3
    عجب...
  • US ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    8 4
    چرا آقای جلال رشیدی کوچی رو رد صلاحیت کردید؟؟
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
      11 1
      دلیلش اینه چاپلوس و متملق نبود
    • جمشید IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
      3 0
      چون داشت نون دولت از خودرو را قطع میکرد
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    9 0
    کدوم رقابت؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس