به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مکشوفات با انتشار مطلبی به عنوان آیا انگلیس و آمریکا هم در دادگاه لاهه به عنوان شریک جرم محکوم می شوند به موضوع دادگاه بین المللی درباره ارتکاب نسل کشی در غزه پرداخت و نوشت:

جاناتان کوک گفته است که، دو روز قبل از اینکه اسرائیل مقابل دادگاه بین المللی دادگستری با اتهام ارتکاب نسل کشی بایستد، دیوید کامرون، وزیر امور خارجه بریتانیا، ناگهان تحت سوال به یاد می آورد که اسرائیل قدرت اشغالگر غزه است و بنابراین وظیفه تضمین تامین نیازهای اساسی زندگی فلسطینی‌ها که ر سه ماه گذشته - و قبل از آن، برای ١٧ سال محاصره انها را از ان محروم کرده است با اسراییل است.

اگر دادگاه تشخیص دهد که اسرائیل مرتکب نسل‌کشی شده است، دولت بریتانیا به دلیل تهیه تسلیحات و عدم اعمال فشار بر اسرائیل برای رعایت تعهداتش در قبال فلسطینی‌ها بر اساس قوانین بین‌المللی (چیزی که در انجام آن برای دهه ها کوتاهی کرده است) شریک جرم خواهد بود.

اظهارات کامرون نشانه اولیه وحشت در پایتخت های غربی است، در صورتی که تلاش های آنها در پشت صحنه برای ارعاب و تهدید قضات دادگاه با شکست مواجه شود.

آیا انگلیس و آمریکا هم در دادگاه لاهه به عنوان شریک جرم محکوم می شوند؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ایرانی با غیرت IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    4 9
    آمریکا و کل اتحادیه اروپا همدستان و شریک جرم اسرائیل خبیث در نسل کشی فلسطینیان شجاع و صبور هستند.
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    2 6
    درکمک به انصار الله ونبرد سرنوشت ساز ذزه کوتاهی نکنید
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    4 5
    کل اروپا باید مانند خاورمیانه در تاریکی فرو رود بخاطر سالها جنایت در خاورمیانه.باید باغ بهشتی اروپا تبدیل به تله ای از خاک و یا یک جنگل بی قانون شود .اروپا و مردمش باید تاوان سالها جنایت در خاورمیانه را پس بدهند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس