گره وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد برای المپیک کورتر شد

با شکست یونس امامی در یک چهارم مسابقات زاگرب و باخت سنگین ابوذری در فینال، کادر فنی برای انتخاب نفر اعزامی به مسابقات کسب سهمیه کار سختی دارد.

به گزارش مشرق، مسابقات کشتی آزاد رنکینگ جهانی از روز چهارشنبه در زاگرب کرواسی آغاز شده که به عنوان چرخه انتخابی تیم ملی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که هنوز سهمیه المپیک کسب نشده، کادر فنی یونس امامی را به عنوان مدعی این وزن به همراه حسین ابوذری راهی کرواسی کرد تا با محک هر ۲ کشتی‌گیر برای قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک انتخاب بهتر صورت بگیرد اما شکست ناباورانه یونس امامی مقابل ابوذری در یک‌چهارم همه معادلات را بهم ریخت تا گره حل این مسئله کورتر شود.

ابوذری در فینال با نتیجه سنگین ۱۰ بر یک مقابل جیسون نولف از آمریکا شکست خورد و یونس امامی هم در گروه بازنده‌ها حاضر به رقابت نشد همین اتفاق باعث شد تا کادر فنی کار سختی برای کسب سهمیه در پیش داشته باشد.

طبق اعلام چرخه انتخابی قرار بود کادر فنی باتوجه به عملکرد و نتایج هر دو کشتی‌گیر فرد اعزامی به قهرمانی آسیا را مشخص کند اما با نتایج کسب شده هنوز مشخص نیست کادر چه تصمیمی خواهد گرفت از طرفی یونس امامی هنوز این شانس را دارد تا به مسابقات کسب سهمیه اعزام و ملی‌پوش وزن ۷۴ کیلوگرم در المپیک پاریس باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس